• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3948 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

خبرهاي كوتاه

بازگشت چنگيز جليلوند به صحنه تئاتر

نمايش «پدر» نوشته فلوريان زلر به كارگرداني محمود زنده نام از 29 آبان در پرديس تئاتر شهرزاد روي صحنه خواهد رفت. چنگيز جليلوند كه به عنوان صداي ماندگار سينما و تلويزيون ايران شناخته شده است، با اين نمايش به صحنه خواهد رفت. «پدر» نخستين فعاليت او در مديوم تئاتر، پس از انقلاب به حساب مي‌آيد. ميرطاهر مظلومى، فقيهه سلطانى، محسن بهرامى، ساناز فلاح فرد و سوگل خالقى ديگر بازيگران اين پروژه هستند. جليلوند فعاليت هنري‌اش را در سال ۱۳۳۶ و با تئاتر آغاز كرد. اين هنرمند فعاليت هنري‌اش را در سال ۱۳۷۷ و پس از بازگشت به ايران آغاز كرد.

 

نهنگ آبي روي پرده سينما مي‌آيد

فيلمنامه «ساعت 4/20 دقيقه بيدارم كن» بر اساس طرحي از سحر مصيبي براساس چالش نهنگ آبي كه اين روزها در سراسر دنيا تبديل به يك ناامني اينترنتي شده توسط طلامعتضدي در حال نگارش است.
اين فيلمنامه كه پس از ماه‌ها تحقيق اجتماعي و روانشناسي در خصوص بحران خودكشي در نوجوانان و جوانان در حال نگارش قرار است پس از اتمام نگارش، طبق توافق با تهيه‌كننده، توسط مصيبي جلوي
دوربين برود.
سحر مصيبي پيش از اين به عنوان مستند ساز فيلم «صفر تا سكو »را كارگرداني كرده كه توانست در جشنواره حقيقت جايزه بهترين فيلم را از آن خود كند و از آذرماه امسال روي پرده سينماها خواهد رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون