• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3948 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

اختلافات در بوكس

اكبر احدي سرمربي تيم ملي بوكس ايران

1- همه فكر من براي نتيجه‌گيري در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۸ جاكارتا است. برنامه‌هايي هم براي بلندمدت داريم كه در ادامه مشخص خواهد شد. اما فعلا مي‌خواهم در اين بازي‌ها موفق باشيم تا شرمنده مردم نشويم. اين مسووليت سخت بار ديگر به من سپرده شد و تصميم بر آن شد كه اين كار را انجام دهم. من با بوكس زندگي كرده‌ام و اين رشته ورزشي را دوست دارم. احدي تا زماني كه هست در صورت نياز به بوكس خدمت مي‌كند تا شاهد موفقيت اين رشته باشد.
2- من نمي‌دانم چه مسائلي در اين چند وقت اخير بوده است چون از فدراسيون بوكس دور بودم ولي اميدوارم همه دوستان جلوتر آمده و با كنار گذاشتن اختلاف‌ها كمك كنند. تيم ملي براي احدي نيست و براي ايران است. من با اجازه گرفتن از ناطق‌نوري و كانديداها اين مسووليت را قبول كرده‌ام. اميدوارم كه بتوانم بار ديگر به تيم ملي بوكس ايران كمك كنم تا شاهد درخشش اين رشته باشيم.
3- تعدادي از اين‌ بوكسورها مانند امين قاسمي‌پور، غلامي، روزبهاني و دلاوري عذرشان موجه است. آنها شرايط خود را به فدراسيون گفته‌اند و فدراسيون هم قبول كرده است. البته من هم در يك تاريخ مشخص رقابت‌هاي انتخابي را برگزار مي‌كنم و اگر آنها در اين مسابقه‌ها هم حاضر نباشند در تيم ملي حضور نخواهند يافت. اين مسووليت به من محول شده است اما مي‌طلبد كه جامعه بوكس حمايت كند تا اين رشته‌ را بار ديگر با كمك هم به يك نتيجه خوب برسانيم.
4- درباره بازي‌هاي قهرماني كشور در كردستان بايد بگويم مبارزه‌ها سطح قابل قبولي داشتند و شرايط خوبي هم بر كليت اين رقابت‌ها حاكم بود. فقط اميدوارم در اين زمان باقي مانده آن نقاط ضعفي كه بود برطرف شود و بتوانيم نتيجه خوبي با تيم ملي بگيريم.
5- الان نياز اصلي بوكسورها تورنمنت‌ها و اردوهاي برون مرزي و تداركاتي است. در يكي دو ماه آينده روي آمادگي جسماني بوكسورها كار مي‌كنيم و بعد از پايان تمرينات قدرتي روي تكنيك‌ها و سطح فني اين ملي‌پوشان كار خواهد شد تا با يك آمادگي قابل قبول در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۸ حاضر شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون