• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3989 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

امضاي قرارداد تامين مالي، ميان بانك‌پاسارگاد و اگزيم بانك روسيه

بانك‌پاسارگاد و اگزيم‌بانك روسيه، قرارداد تامين مالي بدون محدوديت سقف امضا كردند. به موجب اين قرارداد امكان دريافت تسهيلات بانكي از كشور روسيه براي اجراي پروژه‌هاي عمراني و توليدي در كشور با دوره بازپرداخت حداكثر ده ساله با عامليت بانك پاسارگاد فراهم شده است.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، بر اساس اين قرارداد، پروژه‌هاي بخش دولتي و خصوصي كه مجوزهاي لازم را در كشور اخذ كرده‌اند و اولويت آنها به تاييد دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط رسيده‌باشد، مي‌توانند از طريق بانك‌پاسارگاد، تسهيلات اگزيم بانك روسيه را براي اجراي طرح‌هاي خود دريافت كنند و همچنين صادركنندگان روسي نيز مي‌توانند با استفاده از اين تسهيلات، نسبت به صدور تجهيزات و خدمات فني و مهندسي مربوط به جمهوري‌اسلامي‌ايران اقدام كنند.
بر اساس اين خبر، بانك‌پاسارگاد پيش از اين نيز با بانك‌ها و موسسه‌هاي مالي بين‌المللي از جمله «اوبربانك» اتريش، «دانسكه بانك» دانمارك، «اگزيم‌بانك» كره‌جنوبي، «سيتيك‌تراست» چين، قراردادهاي تامين مالي در جهت گسترش همكاري‌هاي في‌مابين و كمك به ايجاد و پيشرفت طرح‌ها و پروژه‌هاي مختلف عمراني و توليدي كشور منعقد كرده است.
بانك‌پاسارگاد به ‌عنوان بانكي موفق در صحنه داخلي و بين‌المللي، به سبب كارنامه درخشان خود، همواره مورد توجه بسياري از بانك‌ها و نهادهاي خارجي قرار گرفته و آماده ارايه كليه خدمات ارزي از جمله گشايش انواع اعتبارات اسنادي ديداري و مدت‌دار، حوالجات ارزي، خريد و فروش ارز و افتتاح حساب‌هاي ارزي و همچنين صدور انواع ضمانتنامه‌هاي ارزي و خدمات مربوط به صادرات كالا و اعطاي تسهيلات ارزي به صادركنندگان كالا و خدمات فني و مهندسي در جهت ارتقاي صادرات كشور به كليه مشتريان گرامي است.

 

اهداي 50 عدد كانكس به مناطق زلزله‌زده

تعداد 50 عدد كانكس از سوي كاركنان بانك صنعت و معدن براي اسكان هموطنان زلزله‌زده استان كرمانشاه خريداري و در حال ارسال به مناطق زلزله‌زده اين استان است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، كانكس‌هاي ارسالي با تخصيص بخشي از حقوق ماهانه كاركنان اين بانك خريداري شده است. گفتني است كه در راستاي برداشتن گامي اساسي براي جبران خسارت‌هاي وارده به واحد‌هاي مسكوني، صنعتي و سازمان‌هاي مهم مناطق زلزله‌زده، مديرعامل بانك صنعت و معدن از ساعات ابتدايي پس از زمين‌لرزه كرمانشاه آمادگي اين بانك را جهت كمك به هموطنان آسيب‌ديده و به‌ويژه صنايعي كه دچار خسارت شده‌اند، اعلام كرد. شايان ذكر است كه كاركنان بانك صنعت و معدن همراه با ساير هموطنان در كمك به مردم زلزله‌زده به صورت نقدي و غير‌نقدي حضور فعالي داشتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون