• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

خبر كوتاه

تا پايان فصل تغيير مديريتي در سرخابي‌ها نخواهيم داشت حتي پس از مزايده

معاون پارلماني وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مزايده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در سيزدهم اسفند ماه سال جاري گفت: 13 اسفند زمان مزايده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس است و در اين زمينه چند سرمايه‌گذار اعلام آمادگي كرده‌اند اما براي شناخت مالكان آينده اين دو باشگاه بايد منتظر انجام مزايده ماند. اميررضا خادم همچنين در خصوص احراز پست عضو هيات رييسه اتحاديه جهاني كشتي از سوي وي و اينكه گفته شده بين او و رسول خادم براي احراز اين پست بحث‌هايي وجود دارد، تصريح كرد: به نظر مي‌رسد هر شخصي كه در حال حاضر رياست فدراسيون را بر عهده دارد و به صورت ماهيانه و حتي روزانه با مسوولان فيلا در ارتباط است، احراز اين پست شايسته آن فرد است. بنابراين من، رسول خادم را مناسب اين پست مي‌دانم. خادم در خصوص اسپانسرهاي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: در خصوص پرسپوليس مذاكراتي در رابطه با اسپانسر صورت گرفته و به نتايج خوبي دست پيدا كرده‌ايم و اميدوارم كه پس از حضور نژاد فلاح در راس باشگاه پرسپوليس به عنوان قائم مقام اين باشگاه اين موضوع كاملا حل و فصل شود. همچنين در خصوص باشگاه استقلال نيز اسپانسرهايي داريم و تمهيداتي نيز انجام شده است. وي در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به روند واگذاري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي و انتصاب قائم مقام اين باشگاه، آيا فكر نمي‌كنيد با اين واگذاري شاهد تغييرات دوباره در مديريت باشگاه باشيم؟ گفت: هرگونه تغييري در باشگاه پرسپوليس پس از واگذاري به فصل آينده موكول مي‌شود و تا فصل آينده از نظر چارت قانوني كسي حق ندارد مديريت اين باشگاه را تغيير دهد يا راجع به باشگاه تصميم‌گيري كند، مگر اينكه تفاهمنامه‌اي پيش‌ آيد كه پس از واگذاري اين مساله انجام شود، اما در حال حاضر نژاد فلاح به عنوان قائم مقام در اين باشگاه فعاليت مي‌كند.

احضار و بازداشت در پرونده پيست اسكي شمشك

درپي اتفاقات رخ داده در مراسم افتتاح پيست اسكي شب شمشك پنج نفر مرتبط با اين مراسم احضار و يك نفر بازداشت شده است. پس از برگزاري مراسم افتتاح پيست اسكي شب شمشك در شامگاه پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه و پلمب اين پيست در 23 بهمن 93 اكنون خبرنگار ايسنا اطلاع يافته است كه در اين پرونده حداقل پنج نفر احضار شده‌اند و يك نفر نيز در بازداشت به سر مي‌برد. پرونده مربوط به اين اتفاق در شعبه ويژه رسيدگي به جرايم ورزشي در دادسرا در حال رسيدگي است. مراسم افتتاح پيست اسكي شب شمشك بدون انجام هماهنگي‌هاي لازم با مراجع ذيصلاح از جمله فدراسيون اسكي برپا شده بود و در آن اتفاقاتي خارج از عرف و نابهنجار رخ داد كه در نهايت با توجه به بررسي‌هاي انجام شده با حكم مراجع قضايي اين مجموعه پلمب شد ولي پرونده آن همچنان مفتوح است.

حسين كلاني بعد از استعفا:

عضويت در هيات‌مديره پرسپوليس يعني كشك!

حسين كلاني كه در ابتداي فصل يكي از اعضاي پر‌كار و كليدي هيات‌مديره پرسپوليس بود و حتي در سفر جنجالي اسپانيا، به همراه حميدرضا سياسي به اين كشور رفت، از دلايل استعفايش از هيات‌مديره اين باشگاه صحبت كرد. كلاني در اين خصوص اظهار كرد: پس از بازداشت حميدرضا سياسي و بعد از يك هفته متوجه شدم ديگر ايشان به اين زودي‌ها آزاد نمي‌شود. احساس كردم در آن برهه ديگر نمي‌توانم مفيد باشم، از اين رو از هيات‌مديره پرسپوليس استعفا دادم و بدون هيچ مشكلي رفتم. پيشكسوت باشگاه پرسپوليس جملات پاياني‌اش را به جمله تاريخي علي پروين در مورد كشك بودن مدير فني گره زد و با تعميم آن به نقش هيات‌مديره، گفت: دوست خوبم علي پروين چند سال قبل يك مثال جالب در مورد نقش مديرفني در فوتبال ايران زد و آن را به كشك تشبيه كرد. من حالا مي‌گويم عضو هيات‌مديره بودن در فوتبال ايران هم تقريبا چنين خاصيتي دارد چرا كه اغلب تصميمات، شخصي است و ربطي به جمع ندارد.

 

شيرازي در انتخاباتي تك نفره دوباره رييس شد!

حبيب‌الله شيرازي ديروز در انتخاباتي تك نفره به عنوان رييس هيات فوتبال استان تهران انتخاب شد. پيش از اين هفت گزينه براي رياست هيات فوتبال تهران ثبت‌‌نام كرده بودند كه ديروز فقط سه نامزد به مجمع انتخاباتي آمدند. محمودي و گودرزي پيش از شروع انتخابات انصراف دادند تا فقط شيرازي به عنوان نامزد رياست باقي بماند و اعضا در حال راي دادن در اين مجمع انتخاباتي هستند اما به نظر مي‌رسد شيرازي رييس هيات فوتبال تهران شده است. شيرازي در نهايت با ۴۷ راي در اين سمت ابقا شد. از باشگاه استقلال نظري جويباري و از باشگاه پرسپوليس حسين خبيري در اين انتخابات شركت كردند. منصور قنبرزاده بعد از راي دادن در مورد اينكه اين مجمع انتخاباتي قانوني بود، گفت: از من چيزي نپرسيد. به همين ترتيب به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده درباره پشت پرده انتخابات هيات فوتبال تهران و اتفاقات رخ داده و اعتراضات صورت گرفته به مهندسي شدن انتخابات حواشي به وجود بيايد، چرا كه ميرزاآقابيگ، نماينده اداره كل ورزش و جوانان استان تهران هم اين موضوع را تاييد و خبر از ورود سازمان بازرسي به پرونده اين انتخابات داد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون