• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4029 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

حذف كامپوند انفرادي ايران از مسابقات جهاني امريكا

در نخستين روز از رقابت‌هاي تيروكمان قهرماني جهان كه در يانكتون امريكا برگزار شد، در مرحله مقدماتي و در بخش رقابت‌هاي ريكرو مردان، صادق اشرفي با ۵۸۱ امتياز در جدول مرحله مقدماتي بيست و هفتم شد و به مرحله حذفي راه يافت. اشرفي در نخستين رقابت خود در مرحله حذفي با نتيجه ۷بر يك برابر كمانداري از اوكراين به برتري رسيد و در دور بعد با كمانداري از استراليا ديدار خواهد كرد. آرمين اخگر و اميد ابراهيمي نيز در بين ۴۳كماندار شركت‌كننده در اين مرحله در راه چهل و دوم و چهل و سوم قرار گرفتند و از راهيابي به جدول حذفي بازماندند.

در بخش جدول مقدماتي ريكرو تيمي نيز تيم ايران در بين ۱۱تيم يازدهم شد و در بخش حذفي برابر روسيه قرار مي‌گيرد. در ريكرو انفرادي جوانان نيز كه ۲۴ كماندار حضور داشتند رضا شباني، سيد‌ابوالفضل حسيني و كيان مرادي در جدول مرحله مقدماتي در رده‌هاي هفدهم، بيست و يكم و بيست و چهارم قرار گرفتند. همچنين در مرحله حذفي شباني ۷برابر يك كماندار لهستان را شكست داد و راهي دور بعد شد. وي براي رسيدن به مرحله يك‌چهارم نهايي بايد برابر كمانداري از تركيه به ميدان برود. حسيني و مرادي نيز در روز نخست از مرحله حذفي با نتيجه ۶بر صفر و ۶بر ۴ با شكست برابر كمانداران از مولداوي و ايتاليا از دور مسابقات كنار رفتند.

در ادامه اين رقابت‌ها و در مرحله مقدماتي ريكرو جوانان، تيم ايران بين ۵ تيم پنجم شد و در مرحله حذفي برابر تيم هلند به ميدان مي‌رود.

در مرحله مقدماتي كامپوند انفرادي كه ۲۸ كماندار حضور داشت اسماعيل عبادي در جدول رده‌بندي مرحله مقدماتي هفدهم شد، نيما محبوبي و امير كاظم‌پور در رده‌هاي بيستم و بيست و يكم قرار گرفتند و راهي مرحله حذفي شدند. در مرحله حذفي اسماعيل عبادي با نتيجه ۱۴۸ بر ۱۴۵ برابر كمانداري از دانمارك شكست خورد، امير كاظم‌پور ۱۴۹ بر ۱۴۷ مغلوب ايتاليا شد و نيما محبوبي پس از تساوي ۱۴۷ بر ۱۴۷ مقابل حريفي از پاراگوئه در تير طلايي شكست خورد. به اين ترتيب هر ۳ نماينده ايران در كامپوند انفرادي مردان از دور رقابت‌ها كنار رفتند. تيم كامپوند مردان نيز در پايان مرحله مقدماتي در بين هشت تيم هفتم شد و بايد در مرحله حذفي برابر ايتاليا قرار بگيرد. ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون