• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4045 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

ويژه

قدرداني وزير بهداشت از بانك صنعت و معدن

سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور از حمايت‌هاي بانك صنعت و معدن درراستاي ارتقاي سلامت همگاني، اجتماعي شدن سلامت و پذيرش مسووليت اجتماعي خويش در ساخت پنج پايگاه مجهز انتقال خون در تهران بزرگ قدرداني كرد. وي در نامه‌اي خطاب به علي اشرف افخمي، مديرعامل و رييس هيات‌مديره بانك صنعت و معدن آورده است: سازمان انتقال خون ايران، نقشي مهم و ارزنده در احياي نفوس مردم بزرگوار ايران و بعضا جهان دارد. بي‌شك فرهنگ‌سازي، ترويج و گسترش اهداي خون و تامين ملزومات سخت‌افزاري و كالبدي آن به ويژه در شهرهاي بزرگ، از اهم دغدغه‌هاي اين وزارت به شمار مي‌رود كه نيازمند پشتيباني، ياري و مشاركت بخش‌هاي ديگر است.

 

بسته‌هاي توفاني  در همراه اول

همراه اول در جشنواره «تورنادوي انارستان»، بسته‌هاي شگفت انگيز و جوايز توفاني هديه مي‌دهد. مشتركين سيم‌كارت‌هاي انارستان، در جشنواره «تورنادوي انارستان» تا پايان فروردين ماه ۹۷ فرصت دارند تا بسته‌هاي ارزان قيمت اينترنت نسل۴ را خريداري كرده و از مزاياي جانبي اين طرح بهره‌مند شوند. در جشنواره تورنادوي انارستان، سبد بزرگي از بسته‌هاي متنوع اينترنت نسل۴ به مشتركين سيم‌كارت‌هاي انارستاني ارايه مي‌شود؛ بسته‌هايي با حجم‌هاي مختلف كه به صورت هفتگي، يك ماهه، سه‌ماهه، شش ماهه و يكساله با قيمت‌هاي استثنايي در اين سبد قرار گرفته‌اند. اين جشنواره تا پايان ۳۰ فروردين ۹۷ برگزار مي‌شود. در طول اين جشنواره، مشتركين سيم‌كارت‌هاي كودك و نوجوان انارستان علاوه بر بهره‌مندي از بسته‌هاي شگفت‌انگيز، در قرعه‌كشي ۱۰ دستگاه گوشي آيفون X10 و ۲۰ سكه تمام بهار آزادي شركت خواهند كرد. مشتركين مي‌توانند با جمع‌آوري امتياز شانس خود را در قرعه‌كشي افزايش بدهند. بدين‌ترتيب كه فعال‌سازي سيم‌كارت رايگان انارستان معادل ۲۰ امتياز و هر هزار تومان مصرف در طول جشنواره معادل يك امتياز محسوب مي‌شود. گفتني است سيم‌كارت انارستان، يك سيم‌كارت اعتباري همراه اول براي كودكان و نوجوانان در گروه سني ۶ تا ۱۸ سال است. دريافت و فعال‌سازي سيم‌كارت انارستان رايگان است. مشتركين مي‌توانند براي دريافت سيم‌كارت رايگان انارستان عدد ۲۲۰ را به ۳۰۰۰۶۸۶۰ پيامك كنند. براي فعال‌سازي اين سيم‌كارت‌ كافي است يكي از والدين با در دست داشتن كارت يا كد فعال‌سازي سيم‌كارت، تصوير كارت ملي والد (پدر يا مادر) و تصوير شناسنامه فرزند به يكي از دفاتر پيشخوان خدمات الكترونيك همراه اول در سراسر كشور مراجعه كند. همراه اولي‌ها مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص، به صفحه انارستان در پرتال اين اپراتور مراجعه كنند.

 

پتروشيمي جم 7000 نهال كاشت

به مناسبت هفته درختكاري 7000 اصله نهال با حضور مديران و كاركنان پتروشيمي جم در عسلويه كاشته شد. در جهت صيانت از محيط زيست، شركت پتروشيمي جم هرساله در روز درختكاري اقدام به توزيع و كاشت درخت كرده و همواره سهم بسزايي در اين سنت نيكو و حفاظت از محيط زيست منطقه عسلويه داشته است. پتروشيمي جم با حمايت از اقدامات زيست‌محيطي و با شعار صنعت سبز در منطقه تلاش مي‌كند تا سهم عمده‌اي در حفاظت از محيط زيست منطقه عسلويه داشته باشد و در اين زمينه پيشرو باشد.

 

اعطاي خط اعتباري 1.2 ميليارد يورويي برزيل به ايران

سفير برزيل در ديدار با مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران از برنامه آن كشور جهت اختصاص خط اعتباري فاينانس به ارزش 1.2 ميليارد يورو به ايران خبر داد. اين خط اعتباري درراستاي افزايش حجم تجاري فيمابين دو كشور تا مبلغ 5 ميليارد دلار كه در كميسيون اخير مشترك اقتصادي دو كشور هدف‌گذاري شده بود‌‌ به منظور كمك به صادركنندگان كشور برزيل به ايران و تامين مالي پروژه‌هاي اقتصادي ذي‌ربط تنظيم شده است.

 

افتتاح رايتل در سيستان و بلوچستان

مركز فروش محصولات و ارايه خدمات رايتل، جهت فروش بي‌واسطه و ارايه مستقيم خدمات به هموطنان، در شهر زاهدان افتتاح شد. اولين مركز فروش محصولات و ارايه خدمات اين اپراتور براي ارايه سرويس‌‌هاي حضوري و بي‌واسطه در استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان افتتاح شد. بنابراين گزارش، اين مركز كه در زاهدان، خيابان خيام حدفاصل چهارراه مدرس و خيام، راه‌اندازي شده است، تمامي محصولات و سرويس‌‌‌هاي رايتل و همچنين خدمات آن را
ارايه مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون