• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4053 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

خبر

آغاز ثبت‌نام طرح ترافيك 97

مدير واحد صدور آرم سازمان حمل ونقل وترافيك شهرداري تهران جزييات ثبت نام طرح ترافيك 97 را تشريح كرد. مصطفي قنبرنژاد با اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافيك 97 از شنبه 26 اسفند ماه گفت: سامانه ثبت نام مجوز ورود به محدوده طرح ترافيك تهران به نشانيmy.tehran.ir راه‌اندازي شده و شهروندان مي‌توانند نسبت به ثبت مشخصات خود در اين سامانه اقدام كنند.

وي با بيان اينكه تمامي متقاضيان ورود به محدوده طرح ترافيك اعم از خودروي شخصي، دولتي و عمومي مي‌توانند از تاريخ 26 اسفند ماه با مراجعه به سامانه مذكورنسبت به ثبت مشخصات فردي و خودرو اقدام كنند، تصريح كرد: در اين مرحله تمامي متقاضيان با ورود به سامانه نسبت به ثبت مشخصات فردي خود اقدام كرده و مي‌توانند پس از ثبت نام نسبت به دريافت نام و كد كاربري اقدام كنند. قنبرنژاد ادامه داد: برابر مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران، بيماران خاص، افراد داراي معلوليت جسمي و حركتي، جانبازان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عكاسان خبري، رانندگان آژانس‌ها و موسسات اتومبيل كرايه، سرويس مجاز مدارس، وانت بارها، كاميونت‌هاي تا سقف شش تن در سقف ورودي مشمول تخفيف مي‌شوند كه در اين موارد نيز مالكين خودرو، بايد نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام كنند. به گفته قنبرنژاد، ثبت نام اوليه اين دست از افراد به معناي بهره مندي از تخفيف نبوده و شمول تخفيف براي آنها مستلزم ارايه مدارك در دفاتر خدمات الكترونيك شهر و تاييد از سوي نهادها و مراجع ذي‌ربط در چارچوب مصوبه شوراي اسلامي شهر و آيين نامه‌هاي مربوط خواهد بود. مدير واحد صدور آرم سازمان ترافيك تصريح كرد: ساكنان محدوه طرح ترافيك كه بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر، براي يك بار خروج قبل از ساعت 8:30 و يك‌بار ورود پس از ساعت 17 از پرداخت عوارض معاف هستند، به منظور برخورداري از اين امتياز علاوه بر ثبت نام در سامانه بايد نسبت به ارايه مدارك سكونت خود به دفاتر خدمات الكترونيك شهر نيز اقدام كنند، همچنين دارندگان خودروهاي برقي و هيبريدي هم كه شامل تخفيف تردد در محدوده طرح ترافيك مي‌شوند نيز علاوه بر ثبت‌نام در سامانه بايد مدارك لازم را براي بهره‌مندي از تخفيف به دفاتر خدمات الكترونيك شهر
ارايه كنند. ايسنا

 

مديرعامل كتابخانه و موزه ملي منصوب شد

گروه اجتماعي| آيين معارفه غلامرضا خواجه‌سروي، به عنوان مديرعامل جديد موسسه كتابخانه و موزه ملي ملك، برگزار شد. غلامرضا خواجه‌سروي كه در حال حاضر عضو هيات علمي دانشگاه علامه‌طباطبايي است، معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در دوران وزارت كامران دانشجو را در كارنامه دارد. مديرعامل جديد موسسه كتابخانه و موزه ملي ملك نيز در سخناني كوتاه، اظهار كرد: از حسن اعتمادي كه مجموعه آستان قدس، توليت آستان و مسوولان حوزه فرهنگ كشور براي سپردن اين مسووليت به من داشتند، تشكر مي‌كنم. اميدوارم بتوانم در خدمت امام رضا(ع)، گام‌هاي موثر در عرصه فرهنگ و براساس سياست‌هاي تدوين شده در مجموعه آستان قدس رضوي بردارم. اميدوارم با عنايت پروردگار و امام رضا(ع) بتوانيم اين مجموعه را مطابق آنچه نيت واقف بوده، بيش از پيش به عنوان يك مجموعه فرهنگي خوشنام در سطح ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي مطرح كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون