• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4058 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ فروردين

شكست ايران مقابل نيوزيلند

دست نوجوانان بسكتباليست از سهميه جهاني كوتاه ماند

تيم ملي بسكتبال نوجوانان در مرحله يك چهارم پاياني رقابت‌هاي قهرماني آسيا براي رسيدن به سهميه جام جهاني به مصاف نيوزيلند رفت و با نتيجه ٧٣ بر ٦٩ مغلوب شد و از رسيدن به جمع چهار تيم اول قاره كهن و سهميه جام جهاني زير ۱۷ سال بازماند.

بعد از اين شكست جو سنگيني در رختكن تيم ملي ايجاد شد و ملي پوشان تا دقايقي بعد از بازي با چشم‌هاي گريان رختكن را ترك نمي‌كردند. تيم ملي بسكتبال ايران تاكنون سهميه جام جهاني نوجوانان را كسب نكرده است.

نناد ترونيچ، سرمربي تيم ملي بعد از اين باخت اظهار كرد: به نظرم به اشتباه‌هاي خودمان برابر نيوزيلند باختيم.

نيوزيلند در اين مسابقه نه از نظر تكنيكي و نه از نظر تاكتيكي ما را غافلگير نكرد. ما كاملا از آنها شناخت داشتيم، مي‌دانستيم چه كاري بايد انجام دهيم و حريف را مي‌شناختيم اما اشتباه‌هاي زيادي داشتيم و باختيم. بازيكنان تيم ملي به خصوص در دفاع خوب نبودند و به اصول اوليه كار ما احترام نگذاشتند و وظايف‌شان را انجام ندادند. با اين حال تاكيد مي‌كنم كه چهار نفر از بازيكنان اين تيم يك سال از سن مسابقات كوچك‌تر هستند و در آينده مي‌توانند بهتر باشند. همچنين اين ۱۲ نفر بهترين‌هاي ايران در اين رده‌سني هستند. متاسفانه ما با يكسري عادت‌هاي بد بسكتبالي چه داخل زمين و چه خارج از آن در حال جنگيدن هستيم. البته اين كار مربي است و بايد اين عادت‌ها را از بين ببريم. بايد به اين نكته اشاره كنم كه برابر اين حريف طبق آمار ۱۸ شوت زير سبد داشتيم كه به امتياز تبديل نشد. يعني همه‌چيز آماده گل زدن بوده اما نتوانستيم امتياز بگيريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون