• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4064 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ فروردين

گلايه‌هاي تلگرامي سيف از مجلس

‌ اتفاقات تلخ چند روز گذشته در صحن علني مجلس شوراي اسلامي متاسفانه بيش از هر چيز موجب وهن و ضعيف جلوه كردن رابطه مثبت و همدلانه اكثريت نمايندگان محترم با دولت و بنده به عنوان يكي از خادمان مردم در دولت شد، اتفاقي گزنده، تلخ و البته عبرت‌آموز مي‌دانم.

‌ معدودي از عزيزان نمايندگان مجلس؛ حتي اجازه ندادند كلامي پس از نام خداوند متعال در مطلع سخن بر زبان آورم و از همان ابتدا بنا را بر نشنيدن و... قرار دادند.

‌ اتفاقات مجلس نشان داد كه؛ هيچگاه در هيچ جمعي همگان به يك صفت و منش نيستند چنانكه اگر نبودند نمايندگان فهيم، صبور و شجاعي مانند برادران بزرگوار تابش، نعمتي، مطهري، وكيلي و يوسفيان ملا تا همكاران بي‌تاب و كم‌صبر خود را از اطراف تريبون مقدس مجلس شوراي اسلامي دور كنند قطعا آسيب‌هاي جسماني وارد شده به بنده و از آن مهم‌تر حيثيت و حرمت اين تريبون ارزشمند بيش‌ازپيش بود؛ آسيب‌هايي كه متاسفانه خود اين بزرگواران از آنها بي‌نصيب نماندند و آثار جراحات آن لحظات تلخ بر جسم‌شان ‌همچنان باقي و پيداست.

‌ اگر معدود نمايندگان كم‌حوصله‌اي كه عزم خود را براي نشنيدن توضيحات و شرح اقدامات، جزم كرده بودند، مجال آغاز سخن داده بودند، عرض مي‌كردم كه چرا به كمك نمايندگان محترم براي ايجاد همدلي بيشتر در مردم نيازمنديم ولي دريغا كه نه حرمت مهمان نگاه داشته شد و نه مجال بيان كامل سخن داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون