• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4073 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

اخبار بنگاه‌ها

بازديد دبير شوراي عالي فضاي مجازي از بزرگ‌ترين ديتاسنتر كشور

دكتر ابوالحسن فيروزآبادي، دبير شوراي عالي فضاي مجازي براي بررسي دقيق شرايط ميزباني از داده‌هاي پيام رسان‌هاي داخلي، از ديتا سنتر ملي آسياتك بازديد كرد. وي طي اين بازديد گفت: با توجه به اينكه آسياتك ميزبان پيام‌رسان‌هاي داخلي كشور در مركز ميلاد برج تهران است، بررسي و حصول اطمينان از شرايط اين ميزباني داراي اهميت بسياري است. فيروزآبادي ضمن تقدير و تشكر از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌هاي بسيار مناسب ايجاد شده توسط آسياتك افزود: ديتا سنتر آسياتك در شرايطي قرار دارد كه پيام‌رسان‌هاي جديدي كه تازه به مجموعه پيام‌رسان‌هاي داخلي كشور اضافه شدند هم مي‌توانند با اطمينان خاطر ميزباني داده‌هاي خود را به آسياتك بسپارند. دبير شوراي عالي فضاي مجازي ادامه داد: دنيا با استفاده از ابزار‌هاي فضاي مجازي تكنولوژي محور، در مرحله تحول تمدني قرار دارد و بر اساس نظر مقام معظم رهبري كه نگاه توسعه‌اي به فضاي مجازي دارند، بي‌شك تامين زيرساخت‌ها، شبكه و امنيت داده‌ها در فضاي مجازي داراي اهميتي خاص براي كشور است.

 

حضور فعال پتروشيمي جم در چاينا پلاست

شركت پتروشيمي جم به عنوان يكي از فروشندگان اصلي محصولات پلي اتيلني در بازار چين به همراه شركت‌هاي زير مجموعه خود (شركت جم صنعتكاران، شركت پلي پروپيلن جم، شركت پليمر پاد جم و تاپكو) در نمايشگاه چاينا پلاست 2018 حاضر شد. حسين صفاري با اشاره به حضور اين شركت در نمايشگاه چاينا پلاست در جلسه صبحگاهي مديران واحد‌هاي مجتمع اظهار داشت: 24 آوريل 2018 نمايشگاه چاينا پلاست افتتاح شد و پتروشيمي جم به صورت متوالي از سال ۲۰۱۴ براي پنجمين بار در آن شركت مي‌كند. رييس روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت پتروشيمي جم در ادامه تصريح كرد: نمايشگاه از ۲۴ تا ۲۷ آپريل برگزار مي‌شود و خانواده جم با انديشه‌اي زيباتر براي حضور يكپارچه همه شركت‌هاي عضو خانواده به جهت ايجاد هم افزايي در اين رويداد باشكوه كه از آن به عنوان دومين رويداد عظيم صنعت پتروشيمي جهاني ياد مي‌شود، شركت خواهد كرد. او با تاكيد بر استراتژي شركت و رويكرد جديد پتروشيمي جم خاطرنشان كرد: براي اولين‌بار جم توانسته است به سالن اصلي مواد اوليه اين رويداد عظيم راه پيدا كند و در كنار شركت‌هاي عظيمي همچون سابيك، بروج، ال‌جي و... به پرزنت خود و خانواده تحت پوشش به صورت يكپارچه بپردازد. اين دستاورد عظيمي است كه در سايه پشتيباني‌ها و مذاكرات مستمر به دست آمده است.

 

رشد 16 درصدي توليد سايپاآذين

مديرعامل شركت سايپاآذين با بيان اينكه ماموريت اين شركت در طراحي و توليد انواع مجموعه صندلي‌هاي خودرو است، گفت: سايپاآذين با سهم نزديك به 70 درصدي تامين مجموعه صندلي خودرو گروه X100 و X200، سراتو، برليانس، H200، H300 و كراس، نيسان، چانگان و آريو در گروه خودروسازي سايپا، نقش مهم و پررنگي به عنوان تامين‌كننده اصلي در گروه سايپا ايفا مي‌كند. محسن چرومي افزود: اين شركت در سال 96 با توليد 453 هزار دستگاه صندلي خودروهاي گروه سايپا و تحقق 84 درصد از برنامه MPS سايپا آذين توانست به نسبت سال 95 رشد 16 درصدي را تجربه كند و اين ميزان توليد، سهم حدود 70 درصد از كل محصولات سواري و تجاري سبك توليدي گروه خودروسازي سايپا را شامل مي‌شود. شركت سايپا آذين هم راستا با توسعه و افزايش خودروهاي گروه سايپا، طراحي و توليد مجموعه‌هاي صندلي‌هاي برليانس در پنج مدل با عمق 100 درصد داخلي‌سازي، مجموعه صندلي كوييك در دو نوع معمولي و برقي به عنوان نخستين صندلي برقي در محصولات توليدي گروه سايپا با عمق 100 درصد داخلي‌سازي، مجموعه صندلي آريو با عمق 100 درصد داخلي‌سازي، مجموعه صندلي چانگان با40 درصد عمق داخلي‌سازي و ادامه مراحل طراحي و ساخت صندلي SP100در دستور كار دارد. چرومي تصريح كرد: سايپاآذين در سال 96 موفق به افزايش110 درصدي تيراژ توليد مجموعه ريل و مكانيزم به عنوان يكي از مجموعه‌هاي مهم و اصلي صندلي‌هاي برليانس، X200، X100 و آريو شد و هدف‌گذاري توليد آن در سال 97 در مرحله اول تا تيراژ هزار دستگاه و در مرحله دوم افزايش تيراژ تا 2 هزار دستگاه است.

 

افتخارآفريني كاركنان فولاد مباركه در فروردين ماه ۱۳۹۷

كاركنان فولاد مباركه با عملكرد درخشان خود در فروردين ماه ۱۳۹۷، اين ماه را به عنوان پرافتخارترين ماه در تاريخ فولاد مباركه ماندگار كردند. مختار بخشيان، معاون بهره‌برداري فولاد مباركه از ثبت ركوردهاي جديد در خطوط توليد فولاد مباركه خبر داد و گفت: كاركنان بلندهمت فولاد مباركه با ايمان به اهداف و راهبردهاي مديريت شركت، بار ديگر با ركوردشكني در اكثر نواحي شركت، جلوه‌هاي زيبا و غرورآفريني از همت، تلاش، صميميت و اجراي كارِ گروهي را به تصوير كشاندند. وي با اشاره به عملكرد درخشان نواحي مختلف توليدي گفت: در فروردين‌ماه ميزان توليد آهن اسفنجي به ۶۸۵۱۳۷ تن رسيد و ميزان توليد تختال در ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم نيز به ۶۱۵۳۰۰ تن افزايش يافت. وي با بيان اينكه در همين ماه توليد كلاف گرم۴۹۶۵۵۶ تن را تجربه كرد، ادامه داد: ركوردشكني‌هاي كاركنان در مجتمع فولادسبا نيز با عبور از مرز ۱۰۰ هزار تن كلاف گرم ادامه يافت تا برگ‌هاي زرين ديگري به ديوان افتخارات فولاد مباركه افزوده شود. معاون بهره‌برداري فولاد مباركه كسب اين موفقيت‌ها را حاصل تلاش و همدلي تمامي مديران، كاركنان و پيمانكاران شركت در بخش‌هاي مختلف دانست و از ايشان قدرداني كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون