• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4118 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۴ تير

سردار جلالي:

اصولگرايان و اصلاح‌طلبان روزه سياسي بگيرند

سردار جلالي، رييس سازمان پدافند غيرعامل كشور گفت: ساختار نيروي زميني ارتش و سپاه متناسب با تهديدات تغيير و سلاح‌ها و استراتژي‌ها را بازسازي كرده و در قالب مانورهاي مختلف تمرين كرديم تا به يك الگوي مقابله رسيديم؛ آنها نيز اين توانمندي‌ها را بررسي كردند و فرماندهان آنها مي‌گويند استفاده از گزينه نظامي براي مقابله با جمهوري اسلامي بسيار پرهزينه و پرتلفات و غيرممكن خواهد بود؛ اين يعني توانستيم گزينه جنگ را حذف كنيم.

جلالي تاكيد كرد: ما امروز متناسب با نياز كشور تجهيزات نظامي توليد مي‌كنيم. و تسليحاتي كه ساخته‌ايم پشتوانه قدرت دفاعي كشور است. در حوزه بسيج توانسته‌ايم ۲۰ ميليون بسيجي را ساماندهي كنيم و حداقل ۱۰ ميليون رزمنده در قالب يگان‌ها به‌كارگيريم و در رزمايش از آنها استفاده كنيم.

وي افزود: استفاده از دروغ و ايحاد نااميدي و دوراهي مذاكره و تهديد اقدام ديگري دشمنان است. نامه‌اي كه عده‌اي براي مذاكره با امريكا نوشتند در واقع دادن پاس به امريكايي‌ها بود. رويكردي كه مي‌تواند با اين تهديدات مقابله كنند وحدت است، مسوولان گروه‌هاي سياسي، اصولگرا و اصلاح‌طلب روزه سياسي بگيرند و حرف تفرقه افكن نزنند مردم نيز بايد هوشياري داشته باشند و سواد رسانه‌اي و سياسي خود را بالا ببرند و بدانند ممكن است اخبار حقيقي نباشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون