• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4155 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

پاسخ شهرداري به يك پيام مردمي

احتراما، با عنايت به درخواست شهروند محترم مندرج در روزنامه اعتماد مورخ 2/5/97 مبني بر «انتقاد از شهرداري اين منطقه» كه متن پيام شهروند محترم به شرح ذيل:

(حدود دو سال پيش شهرداري منطقه 2، پياده‌راه‌هاي ميدان صادقيه را جدول‌كشي كرد تا به وسيله جدول‌هاي سيماني و كوچك شدن پياده‌رو، مانع حضور دستفروشان در اين پياده‌روها شود و عابران بتوانند به راحتي در اين مسيرها تردد داشته باشند. اما مدتي است كه شهرداري همين منطقه با اجاره دادن ثابت اين پياده‌روها به دستفروشان، مشكلات ترددي بسياري براي عابران اين مسيرها به خصوص در ضلع جنوب‌غربي ميدان و مجاورت بانك ملت پديد آورده است، بساط دستفروشان در اين ضلع ميدان به اندازه‌اي است كه با توقف مشتري‌ها در مقابل اين بساط‌ها هيچ راه ترددي براي عابران باقي نمي‌ماند. شهرداري منطقه لطفا پاسخگو باشد يا جدول سيماني را جمع‌آوري كنند كه مسير عابران باز شود يا دستفروشان را به مكاني كه مانع تردد افراد نباشد، منتقل كنند.)

به استحضار مي‌رساند: كه هيچگونه واگذاري پياده‌رو به دستفروشان توسط شهرداري صورت نگرفته و اكيپ معبربان در خيابان ستارخان مستقر بوده و عمليات رفع سد معبر به صورت مستمر در خيابان مذكور انجام مي‌‌گيرد (تصاوير پيوست). مراتب جهت بهره‌برداري به حضور تقديم مي‌گردد.

رسول كشت‌پور - شهردار منطقه 2

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون