• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4285 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

ويژه

درخشش همراه اول در نخستين جايزه ملي تعالي ارتباطات بازاريابي و برندينگ

همراه اول در نخستين جايزه ملي تعالي ارتباطات بازاريابي و برندينگ موفق به دريافت تنديس طلايي شد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سومين كنفرانس ملي ارتباطات و بازاريابي و برندينگ و نخستين جايزه ملي تعالي ارتباطات بازاريابي و برندينگ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ دي ماه به كار خود پايان داد.

در مراسم افتتاحيه اين كنفرانس دو روزه كه با هدف ايجاد زمينه مناسب براي تعامل، تبادل و انتقال تجربيات و ارايه دستاوردهاي محققان و پژوهشگران در حوزه بازاريابي، تبليغات و ارتباطات بازاريابي و برندينگ توسط دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد، بابك سهرابي رييس دانشكده مديريت دانشگاه تهران، علي‌اكبر فرهنگي رييس كنفرانس، مسعود كيماسي دبير علمي كنفرانس و محمد سلطاني‌فر معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ايراد سخنراني پرداختند.

علاوه بر سخنراني تعدادي از اساتيد و پژوهشگران حوزه ارتباطات و بازاريابي، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و معرفي برندگان جايزه ملي تعالي ارتباطات بازاريابي و برندينگ و تجليل از برگزيدگان تبليغات برتر از ديگر برنامه‌هاي اين كنفرانس بود.

در اين كنفرانس در بخش جايزه ملي تعالي ارتباطات بازاريابي و برندينگ، همراه اول موفق به كسب بالاترين امتياز در بين شركت‌كننده‌ها و دريافت تنديس طلايي اين دوره شد و مورد تقدير قرار گرفت.

شاخص‌هاي ارزيابي جايزه ملي تعالي ارتباطات بازاريابي و برندينگ شامل مواردي همچون «پيش‌نياز‌هاي اساسي»، «تبليغات»، «روابط عمومي»، «حامي‌گري و رويدادها»، «بازاريابي تعاملي، مستقيم و ديجيتال»، «پيشبرد و فروش» و «نيروي انساني» است.

 

بيمه ايران نماينده فروش بيمه زندگي جذب مي‌كند

شركت سهامي بيمه ايران با هدف توسعه بيمه‌هاي زندگي و در چارچوب مفاد آيين‌نامه شماره ۹۶ شوراي عالي بيمه، نسبت به جذب نمايندگان فروش #بيمه_زندگي در سراسر كشور اقدام مي‌كند.

محمد زاهدنيا معاون فني بيمه ايران با اعلام اين خبر افزود: با دستور رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت، شوراي راهبردي بيمه‌هاي زندگي بيمه ايران با تنظيم و ابلاغ ضوابط جذب نمايندگان بيمه جديد در رشته #بيمه‌هاي_زندگي، امور آموزش، مصاحبه و جذب نمايندگان را به صورت غيرمتمركز و از طريق مراكز استان‌ها انجام مي‌دهد.وي با تاكيد بر اينكه تمامي متقاضيان با حداقل مدرك ديپلم هم مي‌توانند به عنوان نماينده بيمه جذب شوند، شرايط مهيا شده توسط بيمه ايران را فرصتي استثنايي براي علاقه‌مندان به فعاليت در صنعت بيمه كشور و زمينه و بستري مناسب براي اشتغالزايي و كارآفريني جوانان كشور دانست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون