• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4286 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ دي

رفع حصر قطعا منشأ خير براي كشور خواهد بود

الياس حضرتي، قائم‌مقام دبيركل حزب اعتماد ملي بيان كرد كه ايده پارلمان اصلاحات بايد با دقت و جامع‌نگري بررسي شود. الياس حضرتي، قائم‌مقام دبيركل حزب اعتماد ملي در جلسه شوراي مركزي حزب اعتماد ملي كه صبح ديروز با حضور اكثر اعضاي شوراي مركزي اين حزب برگزار شد، گفت: در آستانه چهل سالگي پيروزي انقلاب اسلامي هستيم و اميدوارم كه با حضور گروه‌ها و احزاب مختلف سياسي و در كنار هم بتوانيم شرايطي را فراهم كنيم تا اوضاع كشور بهتر شود و در نهايت مردم در آرامش و با اميد بيشتري در جامعه حاضر شوند. وي در بخش ديگري از سخنان خود با ابراز اميدواري نسبت به حل مساله حصر تاكيد كرد كه رفع حصر همبستگي اجتماعي و سياسي در جامعه را افزايش داده و قطعا منشأ خير براي كشور خواهد بود.

حضرتي از تغيير رياست شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب نيز خبر داد و گفت: رياست اين شورا با پايان اين ماه از حزب اعتماد ملي به مدت 3 ماه به حزب ديگري واگذار خواهد شد. قائم مقام دبيركل حزب اعتماد ملي به بررسي ايده پارلمان اصلاحات نيز اشاره كرد و گفت: در حال حاضر شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان فعال است و ايده پارلمان اصلاحات نيز از سوي نخبگان اصلاح‌طلب در شوراي هماهنگي اصلاح‌طلبان در حال بررسي است كه لازم است اين ايده با دقت و جامع‌نگري بررسي شود. حزب اعتماد ملي نيز در مورد جزييات اين پيشنهاداتي دارد كه بخشي از آن مطرح شده و بخش‌هاي ديگر نيز ارايه خواهد شد.

وي در پايان از تعيين تكليف فعاليت دفاتر استاني حزب خبر داد و گفت: بايد همه استان‌ها فعال باشند و دفاتر اعتماد ملي در هر استان موظف است، گزارشي از مشكلات و وضعيت معيشتي هر استان را تهيه كرده و به شوراي مركزي تحويل دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون