• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4317 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ اسفند

ويژه

ايميدرو و فولاد مباركه تعامل بسيار موثري دارند

خداداد غريب‌پور با تأكيد بر نقش فولاد مباركه در صنعت فولاد كشور خاطرنشان كرد: ايميدرو و فولاد مباركه ارتباط موثري دارند. موضوعات ايميدرو و فولاد مباركه به‌خوبي در حال پيشرفت است و در يك كلام بايد گفت، ايميدرو و فولاد مباركه تعامل بسيار موثري دارند.

وي در پاسخ به اين سوال كه ايميدرو براي حمايت از فولادسازان چه راهكارهايي در نظر دارد، اظهار كرد: با مشاركت صنعتگران و واحدهاي بزرگ توليدي، بانك مركزي و نيز گمرك، جلسه‌هاي متعددي برگزار كرده‌ايم كه خوشبختانه تسهيلاتي ايجاد شده و همكاري خوبي هم از جانب بانك مركزي شكل گرفته است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در خصوص راهكارهاي حمايتي از فولاد مباركه خاطرنشان كرد: تامين مواد اوليه يكي از مهم‌ترين مسائل فولاد مباركه است كه خوشبختانه با همكاري خوب ايميدرو با اين شركت فولادي اين امر صورت پذيرفته و موضوعاتي همچون تسهيلات گمركي و همكاري بانك مركزي نيز در حال پيگيري است. وي اضافه كرد: ساير موضوعات مطرح‌شده و موردنياز شركت فولاد مباركه با ايميدرو داخلي است كه مديران فولاد مباركه عزم خود را جزم كرده‌اند و پاي كار ايستاده‌اند؛ اما بايد در نظر داشت كه بخشي از مسائل به ساير نهادهايي بازمي‌گردد كه تصميمات‌شان در اين زمينه موثر است.

 

تخفيف 24 درصدي عوارض ساختماني تمديد نمي‌شود

با اتمام بازه زماني تخفيفات در 13 اسفند ماه سال جاري رقم تخفيفات به 20 درصد تا پايان سال كاهش خواهد يافت و براساس مصوبه شوراي شهر به هيچ‌وجه تمديد نمي‌شود.

به گزارش روابط عمومي معاونت اقتصادي شهرداري مشهد، رضا خواجه ناييني عنوان كرد: شهرداري مشهد در پايان هر سال با توجه به تقاضاي شهروندان و با هدف سهولت در امر پرداخت عوارض ساختماني تخفيفاتي را لحاظ مي‌كند، تا 12 بهمن ماه سال جاري عوارض ساختماني تنها شامل 18 درصد تخفيف بوده است.

وي افزود: به مدت يك ماه در تمام مناطق شهر
24 درصد تخفيف براي پرداخت نقدي و صدور پروانه در نظر گرفته شده كه با اتمام اين بازه زماني در 13 اسفند ماه سال جاري رقم تخفيفات به 20 درصد تا پايان سال كاهش خواهد يافت و براساس مصوبه شوراي شهر به هيچ‌وجه تمديد نمي‌‌شود.

 

خدمات برترين اپراتور ارتباطات ثابت كشور به اعضاي خانه كارگر

به جهت تكريم جامعه كارگري كشور، شركت آسياتك طي قراردادي با خانه كارگر، خدمات خود را به بيش از دو ميليون و 300هزار عضو اين مركز ارايه مي‌دهد

بر همين اساس شركت آسياتك 50درصد تخفيف در سرويس‌هاي ADSL2+، بيش از 75درصد تخفيف در سرويس تلفن ثابت آسياتل با قابليت جابه‌جايي شهري و كشوري و همچنين شرايط و تخفيف‌هاي جذاب ديگر در زمينه سرويس پر سرعت و سراسري TD LTE و ساير محصولات خود را به كليه اعضاي خانه كارگر در سراسر كشور ارايه مي‌دهد. به جهت افزايش رضايت مخاطبين و دسترسي آسان اعضاي خانه كارگر، متقاضيان خريد اين بسته‌ها مي‌توانند با استفاده از يكي از روش‌هاي مراجعه به نمايندگي‌هاي آسياتك در سراسر كشور، مراجعه به آدرس صفحه اختصاصي خانه كارگر به آدرس
https: //www.asiatech.ir/workerhouse يا تماس با شماره تماس سراسري 1544 اقدام به كسب اطلاعات يا خريد سرويس‌هاي مورد اشاره كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون