• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4422 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ مرداد

ويژه

رشد فزاينده شاخص‌هاي بانك توسعه تعاون

اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون تعاون عصر دیروز با اعضاء هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون دیدار کردند. حجت‌الله مهدیان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی گزارشی از روند فعالیت این بانک گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون به‌رغم جوان بودن از حیث شاخص‌های عملکردی و بهبود کمی و کیفی به‌ویژه طی سه سال اخیر از رشد فزاینده‌ای برخوردار بوده است، ضمن آنکه این بانک با کمک دولت و مجلس نیز از جایگاه و شرایط بهتری برخوردار شده است.

 

حضور موثر بانك رفاه در نمايشگاه الكامپ

بدون شك، ارايه آخرين و به‌روز‌ترين خدمات نوين بانكي يكي از دستاوردهاي هر بانكي است كه بخواهد رضايت مشتريانش را كسب كند. امروزه انجام خدمات بانكي از طريق تلفن همراه و با استفاده از ابزارهاي نوين و به صورت غيرحضوري باعث شده تا بانكي كه در اين زمينه پيشگام باشد بيشتر مورد توجه قرار گيرد، به‌طوري كه در اين راستا بانكي موفق‌تر عمل مي‌كند كه اين دستاوردهاي نوين را در كمترين زمان ممكن دراختيار مشتريانش قرار دهد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران به نقل از پايگاه خبري اقتصادتهران، از آنجا كه بانك رفاه همواره دغدغه مشتري‌محوري داشته است سعي كرده بهترين خدمات الكترونيكي را براي بهره‌برداري مشتريانش فراهم كند، به‌طوري كه موبايل بانك، رفاه پرداخت، تبلت بانك، همراه بانك رفاه، سامانه اطلاع‌رساني پيام كوتاه، رمز يكبار مصرف موبايلي و اپليكيشن موبايلي همراه بانك رفاه از جمله مهم‌ترين خدماتي است كه اين بانك درراستاي مشتري‌محوري دراختيار مشتريان خود قرار داده است. پرداخت انواع قبوض و پرداخت اقساط از طريق كارت‌هاي شتابي، خريد شارژ تلفن همراه، پرداخت مستقيم قبوض همراه اول و پرداخت حق‌بيمه با كارت شتابي از ديگر خدماتي است كه به دارندگان حساب عرضه مي‌شود.

خودكفايي 97درصدي تجهيزات در پالايشگاه شهيد هاشمي‌نژاد

رييس كميته خودكفايي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد از خودكفايي 97درصدي در ساخت داخلي تجهيزات و قطعات ابزار دقيق در اين مجتمع گازي خبر داد. حسام‌الدين علايي با بيان مطلب فوق افزود: نامگذاري سال 98 به نام «رونق توليد» از سوي مقام معظم رهبري، فرصت بسيار مغتنمي را جهت حمايت مضاعف از شركت‌هاي دانش‌بنيان براي كميته خودكفايي ابزار دقيق پالايشگاه فراهم آورده است.

او بيان كرد: در سال‌جاري با تكيه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلي موفق به خودكفايي 97درصدي در تامين تجهيزات و قطعات ابزار دقيق موردنياز در تاسيسات پالايشگاه شده‌ايم. اين مقام مسوول ادامه داد: برخي از اين تجهيزات همچون سيستم كنترل گسترده، اعلام حريق و نظارت تصويري علاوه بر دارا بودن تكنولوژي بالا داراي اهميت بسيار بالايي در سطح كشور به‌ويژه در صنعت نفت و گاز است كه براي اولين‌بار با كمك شركت‌هاي دانش‌بنيان ساخته و در پالايشگاه گاز شهيد هاشمي‌نژاد نصب و عملياتي شده است. علايي تاكيد كرد: اهداف پيش رو در حوزه اقتصاد مقاومتي و ساخت داخل علاوه بر صنعت نفت و گاز، منافع بزرگي را عايد كل صنايع كشور خواهد كرد.

 

سايپايدك، برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور

سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌ها در بين شركت‌هاي ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت. به گزارش سايپانيوز، مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر افزود: در سال رونق توليد و با تلاش شبكه نمايندگي‌ها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌هاي ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش شد. بهزاد پناهي ادامه داد: براساس اعلام نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن 600 نمايندگي مجاز و كسب امتياز 88 در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز 86 در ارزيابي خودروهاي سنگين (زامياد)، موفق به كسب مقام اول در بين 45 شركت ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمايندگي مجاز سبك و سنگين براساس امتياز ارزيابي وضعيت تعميرگاه‌هاي مجاز شده است .

سرمايه‌گذاري‌هاي ايران‌خودرو در اولويت تجديد ارزيابي

مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو از اولويت داشتن تجديد ارزيابي سرمايه‌گذاري‌هاي اين خودروساز براي خروج از ماده 141 خبر داد و گفت: تجديد ارزيابي دارايي‌ها در اولويت دوم قرار دارد. به گزارش ايكوپرس، مهندس هاشم يكه‌زارع در مجمع عمومي عادي سالانه صاحبان سهام ايران‌خودرو در سالن اجتماعات ساپكو گفت:
به منظور حفظ ارزش ذاتي سهام ايران‌خودرو، در صورتي كه تجديد ارزيابي سرمايه‌گذاري‌ها براي خروج از ماده 141 كفايت نكند، سراغ دارايي رفته و اولويت اول ما زمين‌ها خواهد بود. او در عين حال تصريح كرد: در صورتي كه تجديد ارزيابي سرمايه‌گذاري‌ها امكان خروج از ماده 141 را فراهم كند ديگر نياز به تجديد ارزيابي دارايي‌ها نخواهد بود.

مهندس يكه‌زارع در ادامه به قرارداد با پژو اشاره كرد و گفت: ايران‌خودرو در قرارداد اول با پژو تجربه تلخي داشت اما در قرارداد دوم تمام تلاش خود را صرف كرديم تا طوري تنظيم شود كه در صورت ترك مجدد بازار، پژو متضرر شود و اين اتفاق هم افتاد. او خاطرنشان كرد: اينكه ما توانستيم پژو 301 را ساخت داخل كنيم، نشان مي‌دهد در قراردادي كه اجرا شد موضوع انتقال دانش و تكنولوژي انجام شده است. مديرعامل گفت: وقتي ما در ايران‌خودرو سراغ كاري مي‌رويم حتما اتفاق مي‌افتد، البته با حمايت و پشتيباني قطعه‌سازان كه همواره فعل خواستن را صرف مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون