پاسخگويي شبانه روزي مركز ارتباط بانك پاسارگاد در تمام ايام هفته
مركز ارتباط با مشتريان بانك پاسارگاد در تمام ايام هفته و به صورت 24 ساعته، پاسخگوي سوالات و تماسهاي مشتريان است. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، اين بانك در راستاي تكريم مشتريان، امكان پاسخگويي به سوالات و ارايه مشاوره را از طريق مركز ارتباط با مشتريان به شماره 82890-021 در تمام ايام هفته و به صورت شبانهروزي فراهم كرده است. كارشناسان اين مركز در بخشهاي مشاوره و اطلاعرساني، باشگاه مشتريان، امور سهام، پشتيباني پايانههاي فروش و بازرسي آماده پاسخگويي به مشتريان هستند. گفتني است، بانكپاسارگاد به منظور پيشبرد اهداف مشتريمداري و در راستاي يكپارچهسازي فرآيند ثبت و پيگيري سوالات، نظرات، مغايرتها و... اقدام به استقرار سامانه CRM كرده است. از اين رو مشتريان ميتوانند علاوه بر برقراري تماس تلفني با مركز، درخواست خود را از طريق كليه شعب اين بانك در سراسر كشور، لينك اين سامانه در سايت بانك به نشاني www.bpi.ir/crm يا ايميل info@bpi.ir اعلام و پيگيري كنند. كارشناسان بانك پاسارگاد در كمترين زمان ممكن نسبت به پيگيري و پاسخگويي به مشتريان اقدام خواهند كرد.