• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4543 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

پيدا و پنهان

قيمت كانال‌هاي دلالي ارز واقعي نيست

قيمت ارز درحالي از روزهاي قبل، مدار صعودي را طي مي‌كند كه برخي كانال‌هاي دلالي ارز سعي دارند با نشر اطلاعات غلط بار ديگر بر التهابات ارزي دامن بزنند. اين درحالي است كه فعالان بازار ارز معتقدند جو ايجاد شده در فضاي مجازي توسط سوداگران و سفته‌بازان هدايت مي‌شود و نرخ‌هاي درج‌شده در كانال‌هاي دلالي ارز واقعي نيست و مبناي خريد و فروش ندارد.

فروش بدون تشريفات مفسده است

ناصر موسوي لارگاني، عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به پيش بيني فروش ۴۰ هزار ميليارد تومان اموال مازاد دولت با ترك تشريفات در لايحه بودجه ۹۹ گفت: بايد در مجلس جلوي ترك تشريفات گرفته شود والا قطعا مفسده بزرگي پشت اين واگذاري‌هاست.

مجوز واردات آناناس و انبه پاكستاني در قبال صادرات سيب درختي

اسحاق جهانگيري مصوبه مجوز واردات آناناس و انبه پاكستاني در قبال صادرات سيب درختي ايران را براي اجرا ابلاغ كرد. هيات وزيران در جلسه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ به پيشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل يكصد و سي و هشتم قانون اساسي به منظور حمايت از صادرات سيب درختي، واردات هر كيلوگرم انبه يا آناناس را صرفا در مقابل صادرات 3 كيلوگرم سيب درختي تا پايان سال ۱۳۹۸ مجاز كرد.

 

اعتراض‌كنندگان به سبد معيشتي تا پايان دي صبر كنند

حسين ميرزايي، سخنگوي ستاد كمك‌هزينه معيشتي گفت: نتيجه بررسي تقاضاي بيش از 3 ميليون نفر كه براي دريافت كمك معيشتي حمايتي اطلاعات خود را ثبت كرده‌اند، تا پايان دي‌ماه مشخص مي‌شود.

قيمت دام ۴۰ درصد ارزان شد گوشت نه

سعيد سلطاني، مديرعامل اتحاديه دامداران كشور گفت: گوشت از دست دامدار نسبت به ابتداي سال در دام سنگين ۴۰ درصد ارزان‌تر و در دام سبك ۲۸ درصد ارزان‌تر خريداري مي‌شود، اما گوشتي كه از دست دامدار ارزان بيرون مي‌آيد، به دست مردم ارزان نمي‌رسد. او در خصوص اينكه احتمال كاهش قيمت گوشت گرم در روزهاي آينده وجود دارد يا خير، خاطرنشان كرد: «وقتي گوشت ارزان‌تر از دست دامدار خريداري شود، بايد مقداري ارزان‌تر به دست مردم برسد، ولي به دليل اينكه سيستم پاسخگويي در اين زمينه وجود ندارد، گوشتي كه از دست دامدار ارزان بيرون مي‌آيد، به دست مردم ارزان نمي‌رسد.»

دستور وزير نفت براي امدادرساني حداكثري به خوزستان

وزير نفت در حكمي معاون نظارت بر منابع هيدروكربوري را براي امدادرساني حداكثري به مردم خوزستان مامور كرد تا در راس هياتي بر نحوه عمليات امدادي شركت‌هاي تابعه به مردم خوزستان، نظارت و نيازهاي بيشتر را اعلام كند. در حكم بيژن زنگنه به محسن پاك‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هيدروكربوري وزارت نفت آمده است: اين حكم با توجه به مشكلاتي كه با بارندگي‌هاي اخير براي مردم خوزستان پيش آمده و با توجه به احتمال تداوم بارندگي‌ها در روزهاي آتي صادر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون