• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4604 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند

ويژه

پيام همدردي مديرعامل بانك‌پاسارگاد با همكاران نظام بانكي

بسم‌الله الرحمن الرحيم

در روزهايي كه كليه هم وطنان عزيز در آزموني سخت به مبارزه با ويروس كرونا در قيام‌اند، همكاران مجاهد و ايثارگر نظام بانكي در خط مقدم جهاد اقتصادي كشور از جان مايه گذاشته‌اند تا با استمرار خدمت به
هم ميهنان گرامي، فعاليت‌هاي اقتصادي و مالي ميهن عزيز در مسير توفيق جريان داشته باشد. همكاران جان بر كف با تمام توان و با وجود مخاطرات فراواني كه در شرايط حساس كنوني متوجه آنان است با روي گشاده پذيراي هم وطنان در شعبه‌هاي بانك‌ها هستند.

مع الاسف در روزهاي اخير عده‌اي از اين عزيزان در انجام دادن وظايف مجاهدت آميز خود دچار بيماري كرونا شده و دعوت حق را سرافرازانه لبيك گفته‌اند. اين ضايعه مولمه، تلخ و اسفناك را به خانواده‌هاي گرانقدر آنان، هم ميهنان عزيز، به ويژه كليه همكاران تلاشگر در نظام بانكي تسليت عرض نموده، تشفي خاطر آنان را از سبحان بي نياز عاجزانه مسالت مي‌نمايد. بي شك فداكاري جهادگرانه و ياد اين عزيزان تا ابد در خاطر هم ميهنان و نظام بانكي جاويدان خواهد ماند.

كليه بانك‌هاي كشور در كنار هم و با هماهنگي جهت حفاظت از سلامت هم ميهنان و سرمايه انساني خود نسبت به تامين امكانات بهداشتي و پيشگيري اقدامات لازم را به عمل آورده‌اند، لكن قطعا و ضرورتا اين آمادگي‌ها بدون همكاري و همراهي مراجعه‌كنندگان موثر نخواهد افتاد. از كليه هم‌وطنان گرامي درخواست مي‌شود جهت كاهش مراجعه‌هاي ‌غيرضروري به شعبه‌ها از خدمات بانكداري مجازي و الكترونيك براي انجام دادن امور بانكي خود بهره گيرند و در اين روزهاي سخت گامي ارزشمند براي حفظ سلامتي خود و ديگر هم‌نوعان بردارند.

توجه به حفظ سلامتي خود بهترين سلاح در برابر اين ويروس است و يقين دارد هم ميهنان عزيز
همچون گذشته با ياري يكديگر و عزم جهادي با شعار «با مراقبت از خود، كرونا را شكست خواهيم داد» در اين نبرد سخت نيز پيروز ميدان خواهند بود.

براي ملت شريف، سربلند و عزيز ايران اسلامي، سلامتي و طول عمر باعزت، و براي هم‌ميهناني كه در اين مبارزه سخت از ميان ما رفته‌اند، از درگاه لايزال الهي آمرزش و رحمت واسعه ابدي مسالت مي‌نمايد.

رييس اداره روابط عمومي بانك رفاه منصوب شد

طي حكمي از سوي اسماعيل لـله گاني مديرعامل بانك رفاه كارگران بهرام فرهي به سمت رييس اداره روابط عمومي اين بانك منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، فرهي داراي مدرك فوق ليسانس مديريت فناوري اطلاعات است و پيش از اين داراي سوابق مديريتي در بانك‌هاي رفاه، صادرات، دي و قرض‌الحسنه مهر ايران و موسسه مالي توسعه بوده است.

گفتني است، دكتر سعيدي رييس سابق اين اداره به رياست اداره مطالعات بازار و طراحي محصول اين بانك منصوب شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون