• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4609 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

خبر

تعطيلي 3 روزه حرم امام رضا(ع)
حرم‌ مطهر امام رضا(ع) به مدت سه روز موقتا بسته شد و‌ در اين‌ مدت امكان تشرف و زيارت ضريح وجود ندارد. به گزارش ايلنا، آستان قدس‌ رضوي اعلام كرد به‌ دليل شست‌وشو و تنظيف روضه منوره حضرت رضا عليه‌السلام امكان تشرف و زيارت ضريح در حرم مطهر رضوي در روزهاي شنبه، يكشنبه و دوشنبه وجود ندارد.

حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمكران بسته مي‌شود

معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم گفت: «طبق بخشنامه وزارت كشور، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمكران و بقاع متبركه به‌ زودي تعطيل مي‌شوند.» به گزارش تسنيم، يونس عالي‌پور معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم اظهار داشت: «وزير بهداشت و رييس ستاد ملي مبارزه با ويروس كرونا در نامه‌اي به وزير كشور خواستار تعطيلي حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمكران و بقاع متبركه شدند.» او گفت: «اين دستورالعمل از سوي وزير كشور به مسوولان استان و اين اماكن مقدس ابلاغ ‌شده و به زودي اجرايي مي‌شود.»

كشف ۳۲ هزار ليتر الكل صنعتي در اهواز توسط وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات اعلام كرد كه ۳۲ هزار ليتر الكل صنعتي با تلاش سربازان گمنام امام (عج) در اهواز كشف شد. در اين پرونده باند 5 نفره‌اي بازداشت شدند. به گزارش فارس، وزارت اطلاعات اعلام كرد كه ۳۲ هزار ليتر الكل صنعتي با تلاش سربازان گمنام امام(عج) در اهواز كشف شد. در اين پرونده باند ۵ نفره‌اي بازداشت شدند. همچنين محموله‌اي حاوي ۶۳۰ هزار ماسك بهداشتي كه قرار بود به يكي از كشور‌هاي همسايه قاچاق شود با اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرز كشف شد. سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنين در چارچوب دستور كار برخورد جدي با قاچاقچياني كه در چرخه تهيه و توزيع اقلام بهداشتي و دارويي فعاليت دارند تاكنون ۷ نفر را در قالب دو باند قاچاق دارو به خارج از كشور بازداشت و ۵ محموله آماده قاچاق از كشور را ضبط كردند. علاوه بر اين انبار احتكار كالاهاي پزشكي در اهواز توسط سازمان اطلاعات سپاه ولي‌عصر(عج) خوزستان كشف شد.

واكنش پزشكي قانوني به نامه جعلي ديگر منتسب به اين سازمان

سازمان پزشكي قانوني كشور اعلام كرد: اين سازمان، متولي رسيدگي به موارد مرگ‌هاي مشكوك و غيرطبيعي ارجاعي از سوي مراجع قضايي بوده و موارد ارجاعي نيز با دقت و بر مبناي اصول علمي و با بهره‌گيري از امكانات و تجهيزات به‌روز مورد معاينه و بررسي قرار گرفته و پس از آن بلافاصله به خانواده متوفي تحويل مي‌شود. به گزارش ايسنا، اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور اعلام كرد:: «ضمن تكذيب محتواي نامه مجعول منتشر شده اعلام مي‌دارد اين سازمان طبق وظايف تعريف شده، متولي رسيدگي به موارد مرگ‌هاي مشكوك و غيرطبيعي ارجاعي از سوي مراجع قضايي بوده و موارد ارجاعي نيز با دقت و بر مبناي اصول علمي و با بهره‌گيري از امكانات و تجهيزات به‌روز مورد معاينه و بررسي قرار گرفته و پس از آن بلافاصله به خانواده متوفي تحويل مي‌شود.»

تشكيل پرونده  براي توهين‌كنندگان به كادر پزشكي و مردم قم

دادسراي قم در پي انتشار ويديوي توهين‌آميز نسبت به پرسنل خدوم درماني، از تشكيل فوري پرونده قضايي براي كمدين توهين‌كننده و احضار او به دادسرا خبر داد. به گزارش ايسنا، حسن غريب، دادستان قم در اين راستا بيان كرد: پيش‌تر نيز پرونده قضايي براي يك مستندساز و يك شاعر كه مطالب توهين‌آميزي راجع به مردم قم مطرح و در فضاي مجازي منتشر كرده بودند، تشكيل و در حال رسيدگي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون