• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4618 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ فروردين

كوتاه‌خبر

   مهدي رسول‌پناه، سرپرست فعلي باشگاه پرسپوليس درباره شايعه استعفايش از سمت سرپرستي سرخ‌پوشان پايتخت اظهار كرد: خبر استعفاي من شايعه بود و ما با قدرت كارمان را مي‌كنيم، حاشيه‌ها براي جلوگيري از كار كردن ماست و هر روز با هدف تحت فشار قرار دادن براي‌مان حاشيه جديدي درست مي‌كنند.
   در پي تعويق يك‌ساله بازي‌هاي المپيك توكيو ۲۰۲۰، كميته اجرايي فدراسيون جهاني ژيمناستيك جلسه‌اي را به صورت ويديوكنفرانس در مورد موضوعات مطرح شده از جمله تغيير تاريخ، تاثير جريان فعلي جهاني بحران سلامت در رويدادهاي ژيمناستيك برگزار كرد. بر اين اساس مقرر شد با توجه به اينكه مسابقات جهاني تك وسيله در باكو جمهوري آذربايجان كه قبل از برگزاري فينال در تاريخ ۱۳ مارس متوقف شد، كميته اجرايي تصميم گرفته است كه نتايج مرحله مقدماتي را به عنوان نتايج نهايي در نظر بگيرد و امتيازات رتبه‌بندي مطابق با آنها اعطا مي‌شود.
   مهدي محمدنبي، دبيركل فدراسيون فوتبال درباره سرنوشت و زمان بازگشايي ليگ برتر اظهار كرد: در تعليق فوتبال چندين موضوع مطرح است. در ابتدا نظرات ستاد كرونا در ورزش مطرح است. سپس به نظرات فيفا توجه داريم و همچنين از برگزار نكردن تمرينات تيم‌ها نيز غافل نيستيم.
   علوي، سخنگوي فدراسيون فوتبال درباره شايعه جدايي اسكوچيچ از تيم ملي گفت: دراگان اسكوچيچ همچنان سرمربي تيم‌ ملي ايران است و بحثي درباره تغيير وي وجود ندارد. بر اين اساس شايعه مذاكره با مربيان ديگر تكذيب مي‌شود. اسكوچيچ تا آخرين روزهاي سال گذشته در ايران حضور داشت و امور مربوطه را پيش مي‌برد. وي با كسب اجازه از فدراسيون و با توجه به شرايط پيش آمده به دليل بيماري كرونا راهي زاگرب شد و به محض اعلام فدراسيون براي از سرگيري برنامه‌ها به تهران مراجعت خواهد كرد.
   ديويد هيگرتي، رييس فدراسيون جهاني تنيس درباره ضرر مالي شديد اين فدراسيون در پي لغو رقابت‌ها و رويدادها به دليل شيوع كرونا گفت: با توجه به اينكه اكثر نيروهاي اين نهاد در بريتانيا هستند و همگي تحت تاثير كرونا قرار گرفتند، شرايط براي فدراسيون جهاني تنيس بسيار سخت شده است و آنها برنامه‌هاي دولت بريتانيا در اين زمينه را دنبال مي‌كنند. شيوع بيماري كرونا باعث شده است تا ۵۰ درصد از هزينه‌هاي اين فدراسيون بابت لغو رويدادها كاهش داشته باشد.
   فدراسيون جهاني قايقراني رويينگ اعلام كرد: برگزاري مسابقات قهرماني جهان بزرگسالان، زير ۲۳ سال و جوانان كنسل شده است. اين مسابقات قرار بود آگوست ۲۰۲۰ در اسلووني برگزار شود اما به دليل گسترش شيوع ويروس كرونا كنسل شد. فدراسيون جهاني رويينگ در بيانيه‌اي اعلام كرد: به همه اعضاي جامعه قايقراني توصيه مي‌شود مسووليت‌پذير باشند و از مقررات محلي و ملي خود براي مهار ويروس كرونا پيروي كنند.
   بازيكنان باشگاه فوتبال بازل سوييس پيشنهاد مديريت باشگاه را براي كاهش دستمزدها رد كردند. اين خبر توسط سرويس مطبوعاتي باشگاه سوييسي گزارش شده است. اين در حالي است كه بسياري از بازيكنان تلاش كرده‌اند با قبول كاهش دستمزدهاي‌شان در اين شرايط به باشگاه خود كمك كنند.
   دهكده ورزشكاران بازي‌هاي آسيايي جاكارتا و پالمبانگ به مركز درماني براي بيماران مبتلا به ويروس كرونا تبديل شده است. ماه گذشته چهار برج از ۱۰ برج ساخته شده در دهكده ورزشكاران به مركز درماني بيماران مبتلا به كرونا تبديل شده و اكنون سه برج ديگر هم اضافه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون