• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4696 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۹ تير

خبرهاي كوتاه

سرخابي

اشتباه وكيل برانكو

سرخپوشان پايتخت كه توان پرداخت مطالبات برانكو را نداشتند اقدام به ارسال پرونده اين مربي به دادگاه عالي ورزش كردند تا ضمن اعاده دادرسي زمان لازم براي مصالحه را پيدا كنند. با اين حال برانكو ايوانكوويچ به هيچ‌وجه حاضر به توافق با پرسپوليس نيست و خواهان صدور حكم نهايي از سوي دادگاه CAS است.

وكيل برانكو كه هفته گذشته عنوان كرده بود اين باشگاه تنها يك هفته فرصت پرداخت طلب موكل خود را دارد پس از گزارش پنجشنبه، مبني بر فرصت قانوني باشگاه براي رسيدگي به اين پرونده تا ۱۶ مردادماه سال جاري، صحبت‌هاي خود را تغيير داد و ضمن تاييد اين خبر اعلام كرد هيچ تاريخ ديگري را از سوي پرسپوليس نمي‌پذيرد. وي تاكيد كرده كه اگر پرسپوليس پول برانكو را ندهد از سوي فيفا با محروميت نقل و انتقالاتي روبرو مي‌شود. اين در حالي است كه وكيل سرمربي پيشين سرخ‌ها بار ديگر دچار اشتباهات حقوقي شده است.

 

نيمه مرداد، زمان بازي عقب‌افتاده استقلال

ديدار بين تيم‌هاي پارس جنوبي جم و استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته بيست و سوم ليگ برتر به دليل ابتلاي بازيكنان به ويروس كرونا برگزار نشد.

غيبت استقلالي‌ها در اين مسابقه با وجود حضور بازيكنان پارس در زمين مسابقه سبب شد تا كميته انضباطي درباره اين بازي تصميم‌گيري كند. كميته انضباطي پس از گذشت يك هفته از اين پرونده اعلام كرد دو تيم بايد اين مسابقه را برگزار كنند. در اين راستا با تصميم‌گيري سازمان ليگ قرار شده است اين بازي در تاريخ ۱۴ يا ۱۵ مردادماه برگزار شود. برپايي مسابقه در اين زمان مطمئنا با اعتراض مسوولان باشگاه استقلال رو‌به‌رو خواهد بود چرا كه اين بازي بين دو ديدار مقابل سپاهان اصفهان و نساجي مازندران برگزار مي‌شود.

 

تيم ملي

خواب اسكوچيچ براي تيم ملي

صعود به جام جهاني اين روزها مهم‌ترين خواسته فدراسيون فوتبال و هواداران تيم ملي است. اما اسكوچيچ گويا برنامه‌اي ديگر دارد. مربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: سعي مي‌كنم تمام بازي‌ها را از نزديك ببينم و براي بازي‌هاي بعدي هم چنين برنامه‌اي دارم و براي همين به تبريز سفر كرده و بازي تراكتور و سپاهان را از نزديك ديده و آناليز كردم.

وي گفت: واقعيتش اين است كه ويروس كرونا همه كشورها را تحت‌تاثير گذاشته و ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم و تمام برنامه ما از اواسط مرداد و اوايل شهريور آغاز مي‌شود و چند بازي دوستانه در نظر داريم كه يكي در ازبكستان است.

 

ورزشكاران و ويروس كرونا

اين روزها ويروس كرونا، مهم‌ترين موضوع كشور است. ورزشكاران هم از اين قاعده مستثني نيستند. پيمان فخري، مربي تيم ملي شمشيربازي ايران كه به دليل ابتلا به بيماري كرونا در بيمارستان بستري شده بود، بعد از شكست اين بيماري، از بيمارستان مرخص شد.

او كه به دليل بيماري كرونا در بيمارستان مسيح دانشوري بستري بود، صبح ديروز پس از بهبودي نسبي از بيمارستان مرخص شد.

فخري از يكشنبه گذشته ابتدا در بيمارستان طالقاني و سپس مسيح دانشوري بستري شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون