• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4840 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي

ورودي ممنوع

سحر موسوي

«حالا چي بپوشم» يكي از سوال‌هاي پركاربردي است كه هر كسي در طول زندگي بارها از خودش مي‌پرسد و معمولا هم براي پاسخگويي به آن به فكر خريدهاي پي‌درپي خواهيم افتاد و تصور مي‌كنيم كه تنها خريد لباس‌هاي بيشتر است كه امكان پوشيدن لباس‌هاي متنوع را برايمان فراهم مي‌كند.

 

اصل گردش لباس

آيا شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد كه وقتي يك ست براي لباستان ايجاد كرديد ديگر آن را تكرار خواهيد كرد و به فكر ايجاد تنوع و ست‌هاي لباس مختلف با آن نيستيد؟ اين كار باعث مي‌شود موجودي كمد لباستان كم و محدود به نظر بيايد، چيزي كه توسط ميني‌ماليست‌ها و از طريق كمد كپسولي به خوبي نقض شده و شاهد آن هستيم كه كل لباس‌ها و اكسسوار يك ميني‌ماليست مجموعا ۲۷ عدد خواهد شد و از آن خروجي‌ و ست‌هاي لباس نامحدود ايجاد خواهد شد.

 

خريد ممنوع

تا زماني كه درگير خريد و اضافه كردن موجودي لباس خود هستيم، ممكن است كمتر متوجه پتانسيل موجود در كمد لباسمان شويم به همين دليل پيشنهاد مي‌شود براي مدت ۳، ۶ ماه يا حتي يك سال خريد را براي خودتان ممنوع كنيد و در اين بازه زماني هر بار كه سوال «حالا چي بپوشم» را از خودتان پرسيديد به دنبال جواب آن در كمد لباس‌ها و موجودي پوشاك‌تان باشيد.

 

استفاده حداكثري

جالب است بدانيد كه خانم‌ها حدودا از ۴۰ تا ۴۵ درصد و آقايان ۵۰ تا ۶۰ درصد كمد لباس خود استفاده مي‌كنند و بقيه پتانسيلي بلااستفاده است كه پول و فضاي كمد ما را هدر داده‌اند. در دوران ورودي ممنوع تا مي‌توانيد در تلاش باشيد كه اين درصد را براي خود افزايش دهيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون