• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4843 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ دي

ويژه

تبديل شهر زيرزميني پايتخت  به شهري هوشمند

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از ايجاد زيرساخت‌ها براي تبديل شهر زيرزميني پايتخت به شهري هوشمند خبر داد و گفت: شهر زيرزميني هوشمند گام نخست را براي اجراي برنامه‌هاي آتي هوشمند ديگر برداشته است. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، فرنوش نوبخت افزود: در شرايط فعلي كه با كمبود نقدينگي روبه‌رو هستيم با استفاده از امكانات ديگر تلاش كرده‌ايم راهكاري ارايه دهيم تا مسافران شرايط مطلوب و بهتري را احساس كنند.
او با تاكيد بر اينكه نبايد مشكلات موجود را به مردم انتقال داد، گفت: براي رسيدن به وضعيت مطلوب‌تر تمامي تلاش خود را مي‌كنيم. نوبخت افزود: يكي از اقداماتي كه شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در اين شرايط انجام داد، استفاده از هوش مصنوعي و ابزاري براي مشاهده ميزان مسافران در خطوط است با اين ابزار شهروندان مي‌توانند با انتخاب زمان مناسب سفر، سفري با آسايش بيشتر را تجربه كنند. مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هايي كه در اين دوره مطالعه و اقدام شد، محقق كردن شعار تهران هوشمند، در شهر زيرزميني است كه دو بخش عمده سنجش ميزان مسافر و تهيه بليت عملياتي شده است.


برگزاري پايگاه مشاوره ديني  و خانواده فاطمي

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: به مناسبت فرا رسيدن ايام فاطميه(س) ويژه برنامه‌هاي فرهنگي در متروي تهران اجرا مي‌شود. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، نوبخت ضمن تسليت فرا رسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها و ايام فاطميه(س) گفت: همزمان با فرا رسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ويژه برنامه‌هاي فرهنگي در ايستگاه‌هاي منتخب برگزار مي‌شود. 
او تصريح كرد: اين برنامه با هدف ارتقاي بيشتر سطح شناخت و آگاهي مسافران از شخصيت و سيره زندگي بانوي دو عالم به همت معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري متروي تهران در قالب‌هاي مختلف برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون