• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4887 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

امير تقي‌خان تجريشي، مديرعامل گروه توسعه ملي در مراسم افتتاح فروشگاه اينترنتي صرفه ماركت مطرح كرد

گروه توسعه صنايع بهشهر و گرداندن چرخ‌هاي توليد كشور

اعتماد

يكي از ظرفيت‌هاي مهم شركت‌هاي پخش، برنامه‌ريزي‌هايي است كه در راستاي فروش برخط و آنلاين در بخش‌هاي مختلف در دستور كار قرار مي‌دهند. اين ضرورت بعد از بروز پاندومي كرونا و محدوديت‌هايي كه پيرامون حضور فيزيكي در فروشگاه‌ها و محيط‌هاي كاري ايجاد شده اهميت و برجستگي بيشتري پيدا كرده است. شركت به‌پخش يكي از برندهاي مهم اقتصادي كشور است كه همواره تلاش كرده از طريق به‌روزآوري ساختار ارتباطي نوين و ايجاد فروشگاه اينترنتي به مطالبات مشتريان در بخش‌هاي گوناگون پاسخ دهد. بر اين اساس فروشگاه اينترنتي صرفه ماركت و خطوط بسته‌بندي شكر، چاي و حبوبات به‌پخش افتتاح شد. فروشگاه اينترنتي صرفه ماركت و خطوط بسته‌بندي شكر، چاي و حبوبات، طي مراسمي با حضور مديركل حراست بانك ملي ايران، مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي، مديرعامل، اعضاي هيات‌مديره، معاونين و تني چند از مديران عامل شركت‌هاي تابعه گروه توسعه صنايع بهشهر در محل انبارهاي شركت به‌پخش در تهران افتتاح شد.

افزايش ظرفيت‌هاي فروش برخط و اينترنتي
در اين مراسم، اميرتقي خان تجريشي، مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي به ارايه موضوعاتي درخصوص عملكرد به‌پخش پرداخت و گفت: سبد محصولات «به‌پخش» شامل بيش از ۵۰ برند غذايي، محصولات بهداشتي و دارويي است كه از جمله آنها مي‌توان به محصولات گروه توسعه صنايع بهشهر اعم از محصولات شركت‌هاي: پاكسان، گلتاش، ساينا، مارگارين و بهپاك اشاره كرد. خوشحاليم كه امروز «به‌پخش» خدمات و محصولات خود را توسعه داده است.
او افزود: همان‌طور كه شركت‌هاي توليد‌كننده مواد‌غذايي و بهداشتي نقش اساسي در تامين امنيت غذايي و سلامتي آحاد مردم دارد، نقش شركت‌هاي پخش و توزيع نيز از اهميت بالايي برخوردار است. بايد توجه داشت كه هر مقدار شركت‌هاي توليدي تلاش نمايند تا محصول با كيفيت و قيمت مناسب توليد شود، اما اگر توزيع مناسب صورت نگيرد مي‌تواند منجر به زيان يا حتي بحران شود. به خصوص در زماني كه كشور تحت شديد‌ترين تحريم‌هاي ظالمانه قرار گرفته است و دشمنان به هر نحو و بهانه‌اي سعي در خدشه‌دار كردن چهره نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارند.
تجريشي خاطرنشان كرد: خوشبختانه «به‌پخش» توانسته در زنجيره ارزش هلدينگ توسعه صنايع بهشهر نقش بسزايي را ايفا كرده و فاصله بين كارخانه و مصرف‌كننده نهايي را كوتاه نمايد.
مديرعامل گروه توسعه ملي با بيان اينكه اين شركت علاوه بر اينكه توانسته با خدمات خود براي برندهاي توليدي گروه توسعه ملي خلق ارزش نمايد، گفت: به‌پخش توانسته گستره فعاليت خود را به ساير برندهاي ايراني گسترش دهد و ما امروز خوشحاليم كه «به‌پخش» و شركت‌هاي گروه توسعه صنايع بهشهر در سال جهش توليد در چرخش چرخ‌هاي توليد نقش بسزايي داشته‌اند و سهم مهمي در خدمت به مردم عزيز به خود اختصاص دهند. اميدواريم كه راه‌اندازي برند «صرفه ماركت»، بتواند با استفاده از ظرفيت بازار فروش آنلاين، به موفقيت‌هاي روزافزون اين گروه كمك كند.

به‌پخش با در اختيار داشتن مديران و پرسنل خلاق و جهادي خوش مي‌درخشد
مجيد محسني مجد، مديرعامل گروه توسعه صنايع بهشهر نيز طي سخناني گفت: بنده به واسطه اينكه مدتي توفيق خدمت در شركت به‌پخش را داشتم، از نزديك شاهد زحمات و تلاش‌هاي شبانه‌روزي اين عزيزان بوده‌ام و امروز به‌پخش با مديريت آقاي پورمحمدي و با همت پرسنل و مديران خلاق و جهادي خود توانسته اقدامات ارزشمندي را انجام دهند.
وي تاكيد كرد: در يك سال اخير همه‌ ما شاهد بوديم، كليه‌ كسب و كارها با شيوع ويروس كرونا دچار تغييرات بسياري شدند يا اينكه از بين رفتند اما به‌پخش امروز با عبور از مشكلات و تلاش و مبارزه مداوم براي رفع كامل آنها، توانسته در شرايط فعلي كشور و با وجود مشكلات ناشي از بيماري كرونا خوش بدرخشد و دو طرحي كه امروز قرار هست رسما آغاز به كار كند حاصل اين تلاش و كوشش است.
محسني‌مجد يادآور شد: موفقيت به‌پخش نتيجه روزها و ساعت‌ها تلاش كارگراني است كه در خطوط توليد فعاليت مي‌كنند و خود را متعهد مي‌دانند كه به نحو احسن كالاهاي مورد نياز مردم را در سراسر كشور به صورت عادلانه توزيع كنند.
گفتني است در پايان مديرعامل گروه توسعه صنايع بهشهر به پاس عملكرد موثر و مثبت شركت به‌پخش در طول سال مالي گذشته كه موجب بر جاي گذاشتن ركورد فروش و رشد فروش شركت‌هاي تابعه شد لوح تقديري به مديرعامل اين شركت اهدا كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون