• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4887 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

نقش به‌پخش در رشد توليد اشتغالزايي و توسعه بنگاه‌ها

اعتماد|با توجه به اين واقعيت استفاده از ظرفيت‌هاي به‌روز شركت‌هاي پخش، يكي از اساسي‌ترين گزاره‌هاي صنعت و توليد كالا را تشكيل مي‌دهند، استفاده از اين ظرفيت‌ها مي‌تواند شاخص كلي رشد در شركت‌هاي صنعتي و توليدي را افزايش دهد. شركت به‌پخش يكي از بهترين شركت‌هاي توزيع و پخش كالا است كه با بهره‌گيري از بهترين مديران، كارگزاران، بازارياب‌ها، سيستم‌هاي لجستيكي، حمل‌ونقل و... درصدد توزيع سريع‌تر كالا و رساندن آن به دست مشتري است. روندي كه از يك سو به رشد شاخص‌هاي رشد توليد و صنعت كشور كمك مي‌كند و از سوي ديگر به مردم براي بهره‌مندي از اقلام اساسي و مصرفي مطلوب مدد مي‌رساند. به‌پخش با استفاده از فروشگاه‌هاي فروش اينترنتي از جنس صرفه ماركت، همچنين سيستم‌هاي توزيع و پخش مويرگي يكي از پايه‌هاي اصلي رونق توليد و فروش كالا در كشور محسوب مي‌شود. در واقع به‌پخش تلاش مي‌كند تا شعار حمايت از توليد داخلي را به بهترين شكل عملياتي كند. اهميت تلاش‌هاي به‌پخش زماني برجسته‌تر و بارزتر مي‌شود كه بدانيم بسياري از واحدهاي توليدي در كشورمان به دليل فقدان دسترسي به شركت‌هاي پخش مناسب و سيستم‌هاي توزيع مويرگي، به‌رغم اقلام با كيفيتي كه توليد مي‌كنند با خطر ورشكستگي، تعطيلي و خروج از فضاي توليد كشور مواجه مي‌شوند. در واقع دسترسي شركت‌هاي صنعتي، توليدي و ...سرنوشت بنگاه‌هاي اقتصادي را دچار تغيير و دگرگوني‌هاي پي‌درپي مي‌كند. در نقطه مقابل بسياري از بنگاه‌هاي اقتصادي و توليدكننده‌ها به دليل دسترسي به ساختارهاي لجستيكي به‌پخش و بهره‌مندي از شبكه پخش مويرگي اين شركت، توانستند جايگاه رفيع‌تري در فضاي توليدي و صنعتي كشور به دست آورند. در واقع فرآيندي كه براي توزيع و فروش محصولات شركت‌هاي مختلف پيگيري مي‌شود، نيازمند دانش تخصصي، سابقه بلند و مهارت‌هاي ويژه‌اي است كه به‌پخش با تكيه بر دهه‌هاي متمادي فعاليت در اتمسفر صنعت، توليد و... به دست آورده است. تجربه تاريخ اقتصاد و توليد كشور نشان‌دهنده اين واقعيت است كه شركت‌هاي توليدي بدون حمايت و همراهي شركت‌هاي پخش حرفه‌اي قادر نيستند سهم مناسب خود را در بازارهاي اقتصادي و سبد مصرفي مردم به دست آورند. همكاري يك شركت پخش حرفه‌اي با امكانات موسع و فراگير به واحدهاي اقتصادي كمك مي‌كند كه ضمن شناسايي خود به عاملان فروش، در افكار عمومي نيز به عنوان يك برند قابل توجه ثبت شوند.  سابقه بلند و نيروهاي حرفه‌اي و ماهر اين فرصت را براي برندهاي صنعتي و توليدي ايجاد مي‌كند كه بتوانند در اتمسفر رقابتي امروز جايگاه خود را به دست آورند. اين فرآيند در اتمسفر اقتصادي فعلي كشور و جهان كه ساير برندها منتظر به دست آوردن كوچك‌ترين نقطه ضعف براي بهره‌برداري هستند، اهميت مضاعفي پيدا مي‌كند. به خصوص در بازار كنوني كه بسيار رقابتي است و رقبا از كوچك‌ترين اشتباهات ساير فعالان اقتصادي بهره مي‌برند. بنابراين شركت‌هاي توليدي، صنعتي و بازرگاني كشور بايد تلاش كنند زلف خود را به شركت‌هاي پخشي گره بزنند كه بيشترين سابقه و مهارت را در فضاي اقتصادي كشور دارند و از تيم حرفه‌اي و نيروهاي متخصص بهره مي‌برند.

 


بهترين شركت پخش

يكي از مهم‌ترين گزاره‌هاي فني كه باعث توفيق روزافزون شركت‌هاي توليد و صنعتي مي‌شود، استفاده از نرم‌افزارهاي فروش اينترنتي و ابزارهاي نوين ارتباطي است. صرفه ماركت به‌پخش، بخشي از اين ضرورت‌هاي مهم را پاسخ مي‌دهد و اين فرصت را در اختيار برندها قرار مي‌دهد كه بتوانند ظرفيت‌هاي فروش خود را تا حد چشمگيري افزايش دهند. صرفه ماركت و ساير نرم‌افزارهاي فروش اينترنتي به خصوص در حوزه فروش، توزيع و پخش محصولات غذايي و اقلام مصرفي مردم بسيار تاثيرگذار است و باعث برتري به‌پخش در مقايسه با ساير فعالان اين حوزه در كشور مي‌شود. مهم‌ترين ويژگي و برتري نرم‌افزار صرفه ماركت، معرفي محصولات، شاخص‌هاي ويژه آنان، قيمت تمام‌شده و ساير اطلاعات مورد نياز است.
بهترين شركت توزيع كالا، شركتي است كه بتواند جهت پاسخ به نيازهاي توليدكننده و مصرف‌كننده، از تكنولوژي روز دنيا استفاده كند؛ يعني همان شاخص‌هايي كه به‌پخش در ساختارهاي فروش اينترنتي خود و صرفه ماركت به آن دست يازيده و ارايه داده است. اين ساختارهاي ارتباطي نوين زمينه‌اي را فراهم مي‌كند تا شركت به‌پخش با تكيه بر فناوري‌هاي به‌روز و با استفاده از گزاره‌هايي چون سرعت، دقت، كاهش خطا، صرفه‌جويي در زمان و هزينه و افزايش مشتري و درآمد جايگاه ويژه‌اي در فضاي توليد، فروش و پخش براي خود دست و پا كند. اغلب شركت‌هايي كه براي توزيع و پخش محصولات خود با مشكل روبه‌رو بوده‌اند، بعد از همكاري با به‌پخش رشد قابل توجهي در فروش و عرضه محصولات خود داشته‌اند به‌طوري كه بعد از مدتي به افزايش ظرفيت‌هاي توليد، استخدام نيروي كار بيشتر و در نهايت رشد اقتصادي افزون‌تر دست پيدا كرده‌اند. بنابراين ضرورت استفاده از فناوري‌هاي ارتباطي نوين و ورود به عرصه كسب و كارهاي برخط و آنلاين به خصوص در شرايط بحران‌دهي چون تحريم‌هاي اقتصادي، كرونا، ركود اقتصادي و... مي‌توانند استقامت بيشتري در برابر توفان‌هاي اقتصادي براي شركت‌هاي توليدي، صنعتي، بازرگاني و كشاورزي ايجاد كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون