• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4915 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

ويژه

همراه اول حامي مسابقه بين‌المللي «فلسطين تنها نيست»

همراه اول حامي مالي مسابقه بين‌المللي پوستر، كارتون و كاريكاتور «فلسطين تنها نيست» شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور ضمن توجه به اهميت اتحاد بين كشورهاي اسلامي و مقوله مقاومت، حامي مالي مسابقه بين‌المللي پوستر، كارتون و كاريكاتور «فلسطين تنها نيست» شد. اين رويداد بين‌المللي كه به ميزباني حوزه هنري انقلاب اسلامي در حال برگزاري است، توانسته بيش از سه هزار اثر از 66 كشور را جذب و با تيمي از داوران ملي و بين‌المللي، آثار منتخب را روانه فضاي نمايشگاهي (گالري ابوالفضل عالي حوزه هنري) كند. به گفته دبير اين مسابقه، ۲۳۷ هنرمند ايراني در اين رويداد بين‌المللي حضور دارند كه نشان مي‌دهد چهره‌هاي نخبه كشورمان تا چه ميزان به بحث مقاومت در عرصه بين‌الملل اهميت مي‌دهند. همچنين بيشترين تعداد هنرمندان خارجي حاضر در اين مسابقه از كشورهاي تركيه با ۶۲ شركت‌كننده، اندونزي و چين هر كدام با ۴۲ شركت‌كننده بودند؛ از امريكاي لاتين هنرمندان كشورهاي برزيل، كوبا، مكزيك، پرو، كلمبيا و از كشورهاي اروپايي نيز هنرمندان لهستاني، ايتاليايي، آلماني و... حضوري موثر و گسترده داشتند. با توجه به اينكه هم‌اكنون در بيش از ۸ كشور جهان نمايشگاهي از آثار مسابقه «فلسطين تنها نيست»  افتتاح شده است، نشان از اهميت «فلسطين»  به عنوان مساله اول جهان اسلام و منطقه دارد. اختتاميه اين مسابقه بين‌المللي همزمان با «روز جهاني قدس» در حوزه هنري برگزار و از برندگان اول تا سوم به ترتيب با اهداي 2000، 1500 و 1000 يورو به همراه تنديس، تقدير خواهد شد.


با رقابت مخرب، هزينه توليد فولاد در كشور بالا مي‌رود

معاون خريد ذوب‌آهن اصفهان با تاكيد بر اينكه احتمال مي‌رود يك ماه آينده وضعيت تامين مواد اوليه آهن‌دار در ذوب‌آهن بحراني شود، گفت: در حال حاضر ذخاير درشت‌دانه ذوب‌آهن براي حدود ۶۰ روز و ذخاير ريزدانه براي حدود ۹۰ روز است و اگر همين روند ادامه يابد و به تعهدات عمل نشود، ذوب‌آهن به مشكل بر مي‌خورد. محمدجعفر صالحي درخصوص وضعيت تامين مواد اوليه ذوب‌آهن در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: مشكل تامين مواد اوليه هيچ‌گاه تمام شدني نيست و همواره در نوسان است و مقطعي شرايط رو به بهبودي مي‌رود و در مقطعي دوباره شرايط تامين مواد اوليه ناپايدار مي‌شود. معاون خريد ذوب‌آهن اصفهان توضيح داد: از بهمن سال گذشته كه كوره شماره يك ذوب‌آهن وارد مدار شد تا به امروز حدود ۲۰۰ هزار تن از موجودي ذخاير درشت دانه و همچنين ۱۵۰ هزار تن از ذخاير ريزدانه كاهش يافته است و اين نشان مي‌دهد كه هنوز ميزان ورود مواد اوليه با نياز تناسب ندارد، چراكه تعهداتي كه پيش‌تر داده شده بود و برمبناي آن كوره شماره يك را عملياتي كرديم، هنوز به نتيجه نرسيده است.


حمايت بانك رفاه از نظام سلامت كشور در سال گذشته

 اسماعيل‌ا لله‌گاني، مديرعامل بانك رفاه كارگران حمايت‌هاي اين بانك از نظام سلامت كشور در سال گذشته را بي‌سابقه توصيف كرد و خاطرنشان ساخت: بانك رفاه كارگران در سال 99 و در شرايط ويژه ناشي از شيوع بيماري كرونا در كشور، با تمام توان در كنار كادر درمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ايستاد و با ارايه طرح‌هاي مختلف تسهيلاتي و همچنين اهداي كمك‌هاي بلاعوض به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور، همياري مطمئن براي نظام سلامت در ارايه و توسعه خدمات بهداشتي و درماني بود. او گفت: بانك رفاه كارگران در سال گذشته بيش از 40 هزار ميليارد ريال پرداختي به نظام سلامت كشور داشت كه از آن جمله مي‌توان به اعطاي كمك‌هاي بلاعوض به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ايران، تهران، خراسان شمالي، فارس، هرمزگان، بوشهر، مراغه، اراك، بيرجند، چهارمحال و بختياري، سراب و بيمارستان‌هاي شهيد دكتر لبافي‌نژاد و مركز طبي كودكان تهران و... اشاره كرد كه در راستاي ايفاي نقش موثر در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون