• ۱۴۰۳ سه شنبه ۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4920 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

ويژه

افزايش درآمد سالانه  ۳۱ درصدي «همراه»

بيشترين ميزان درآمد «همراه» در بخش «كاركرد مشتركين خطوط اعتباري» بوده است. به گزارش گروه تحقيق بورس نيوز، شركت ارتباطات سيار ايران در گزارش فعاليت ماهانه منتهي به فروردين ‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌هاي شناسايي‌ شده از «فروش/ خدمات» طي اين دوره يك ‌ماهه را برابر با ۲۰.۹۵۴ ميليارد ريال به ثبت رسانده و مقدار سرمايه اعلام‌ شده نيز مبلغي بالغ ‌بر ۱۹.۲۰۰ ميليارد ريال بوده همچنين ميزان درآمدي كه «همراه» در سال گذشته از خود بر جاي گذاشته بالغ ‌بر ۲۳۴.۳۷۳ ميليارد ريال گزارش‌ شده است. بر پايه اين گزارش، شركت ارتباطات سيار ايران نسبت به سال گذشته با افزايش درآمد ۳۱ درصدي مواجه بوده و در مقايسه با ماه گذشته نيز كمتر از ۰.۵ درصد كاهش داشته همچنين بيشترين ميزان درآمد «همراه» از «خدمات/ فروش» در بخش «كاركرد مشتركين خطوط اعتباري» با ۱۱.۷۸۷ ميليارد ريال بوده و رتبه بعدي را نيز «كاركرد مشتركين خطوط و دايمي» با ۷.۶۵۴ ميليارد ريال در اختيار داشته است.


۱۰۶۶ روستاي استان اصفهان بهره‌مند از گاز طبيعي

مديرعامل شركت گاز استان اصفهان با بيان اينكه سال گذشته ۸ روستاي ديگر اين استان از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: با اقدامات انجام شده هم‌اكنون ضريب نفوذ گاز طبيعي در جمعيت روستايي استان به ۹۹.۰۸ درصد رسيده است. به گزارش روابط عمومي شركت استان اصفهان، سيدمصطفي علوي اظهار كرد: تا پايان سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۰۶۶ روستا از نعمت الهي گاز طبيعي بهره‌مند شدند. او با بيان اينكه عمليات گازرساني به 7 روستاي خوشه اسلام‌آباد از توابع فريدونشهر در سال جاري در حال انجام است، افزود: درحال حاضر براي اجراي خط تغذيه اين پروژه، برنامه‌ريزي و با معرفي پيمانكار اجراي اين خط هم آغاز خواهد شد.


انجام ۱۶ ميليون مكالمه از طريق رومينگ ملي

اجراي رومينگ ملي يعني در صورت نبود آنتن يك اپراتور در منطقه‌اي، بتوان از آنتن اپراتور ديگر استفاده كرد و در سه ماهه‌ پاياني سال ۱۳۹۹، بيش از ۱۶ ميليون مكالمه از طريق رومينگ ملي صورت گرفته است. رومينگ ملي نخستين‌بار در خردادماه ۱۳۹۳ بين اپراتور رايتل، همراه اول و ايرانسل برقرار شد. اجراي طرح رومينگ ملي با اين هدف انجام شد كه چنانچه در منطقه‌اي، سيم‌كارت مشتركان آنتن نداشت، آنها بتوانند از آنتن اپراتورهاي ديگر كه در آن منطقه پوشش دارند، استفاده كنند. اين طرح از سال ۱۳۹۷، بين هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستايي به صورت فراگير به اجرا درآمد. آخرين آمار منتشر شده توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره مكالمات از طريق رومينگ ملي، حاكي از آن است كه در مجموع ۱۶ ميليون و ۱۹۸ هزار و ۲۰۵ مكالمه از طريق رومينگ ملي بين اپراتورهاي مختلف تلفن همراه صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون