• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4940 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

موضع‌گيري‌هاي يكپارچه سرداران ايراني عليه اسراييل

افول رژيم صهيونيستي نزديك است

گروه جهان|سرداران حسين سلامي، ابوالفضل شكارچي و اميرعلي حاجي‌زاده روز گذشته در سه گفت‌وگوي متفاوت به زياده‌گويي‌ها و ادعاهاي رژيم اسراييل عليه ايران در چند روز اخير واكنش نشان داده و تاكيد كردند كه جنگ اخير ميان جريان مقاومت در فلسطين و نيروهاي رژيم صهيونيستي نشان داد كه عمر اين رژيم رو به پايان است. 

اسراييلي‌ها بدانند دوران بزن و دررو تمام شد
سردار سرلشكر «حسين سلامي» فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، روز شنبه در گفت‌وگو با شبكه روسي «روسيا اليوم» بر افزايش قدرت فلسطين تاكيد كرد. به گزارش فارس، سردار سلامي گفت: «اسراييلي‌ها بايد بدانند كه دوران بزن و دررو تمام شده و فلسطيني‌ها امروز قدرتمند شده‌اند. فلسطيني جديد شكل گرفته است. جنگ اخير، فلسطيني قدرتمند را بر محاسبات رژيم صهيونيستي تحميل كرده است. فلسطيني‌ها روز به روز قدرتمندتر خواهند شد و اسراييلي‌ها بايد بدانند كه نخواهند توانست در كنار دشمني كه اكنون از قدرت زيادي برخوردار است، زندگي كنند. مردم ايران به توصيه‌هاي رهبري درباره مشاركت در انتخابات به منظور مشاركت گسترده لبيك خواهند گفت. انتخابات تنها براي انتخاب رييس‌جمهور نيست، بلكه هر رايي كه به صندوق انداخته مي‌شود، به مثابه يك موشك است كه قلب قدرت‌هاي استكباري را هدف قرار مي‌دهد و ايران را در جنگ مقدسش با استكبار با افتخار و غرور پيروز مي‌گرداند. 

تهديدهاي موساد عليه ايران، ارزشي ندارد
سردار سرتيپ «ابوالفضل شكارچي» سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح نيز روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار شبكه يمني «المسيره» بر نزديك بودن زمان افول رژيم صهيونيستي تاكيد كرد. سردار شكارچي در اين خصوص گفت: «موساد صهيونيستي مي‌گويد كه اولويتش ايران است و رژيم صهيونيستي تهديد مي‌كند چون مي‌داند پس از شكست‌هاي پي‌در‌پي رو به افول و ضعف است. تهديدهاي دشمن و موساد عليه ايران در واقعيت ارزشي ندارد، زيرا دشمن اكنون درد مي‌كشد و زمان آن فرا رسيده كه فروپاشي رژيمش را بپذيرد. متاسفانه برخي كشورهاي مرتجع در منطقه مثل عربستان سعودي، بحرين، امارات به‌رغم اختلاف‌نظر مردمان‌شان در خصوص رژيم صهيونيستي، با اين رژيم براي حفظ عرش خود همكاري دارند اما آنها در پايان سقوط خواهند كرد.» به گزارش فارس، اين هشدار پس از اظهارات اخير برخي مقامات رژيم صهيونيستي از جمله «الي كوهن» وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي است كه اخيرا در گفت‌وگو با شبكه سعودي «العربيه» مدعي شده بود كه تل‌آويو به ايران اجازه دستيابي به سلاح هسته‌اي را نخواهد داد.

مردم فلسطين موشك‌ها را
از لوله‌هاي فاضلاب ساختند
سردار سرتيپ «اميرعلي حاجي‌زاده» فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز در گفت‌وگو با خبرنگار شبكه يمني «المسيره» تهديدات رژيم صهيونيستي را پرت و پلا خواند. بر اساس اين گزارش، سرتيپ حاجي‌زاده تاكيد كرد: «سخنان رژيم صهيونيستي و تهديدات آنها چيزي جز پرت و پلا نيست، چراكه نوار محاصره‌شده غزه شكست سختي را به اين رژيم تحميل كرد. رژيم صهيونيستي از موشك‌ها و راكت‌هاي مردم فلسطين كه خودشان آنها را از لوله‌هاي فاضلاب ساختند، شكست خورد. رژيم صهيونيستي بايد بار و بنديل خود را ببندد و در امريكا، آلاسكا يا اروپا به دنبال محلي براي زندگي باشد. رژيم صهيونيستي شكننده است و تهديدات موساد و گزينه جنگ عليه ايران- به‌ويژه پس از ناتواني آنها در برابر مقاومت فلسطين- تنها يك پرت و پلاست.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون