• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4954 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

مسوولان دستگاه‌هاي مختلف از چندوچون برگزاري انتخابات 28 خرداد گفتند

درپي مشاركت حداكثري

عبدالرضا رحماني فضلي، وزير كشور: 
«در شرايطي كه در بسياري از جا‌ها داده‌هاي دسترسي و امكانات توپوگرافي و ناهمواري‌ها و سختي‌هاي راه را داريم، ولي همه نيرو‌ها تلاش كردند تا ان‌شاالله در مورد مقرر يعني در روز جمعه ۲۸ خرداد راي‌گيري از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ۱۲ شب ادامه پيدا كند و در صورت وجود افراد براي راي دادن تا ۲ بامداد هم آماده دريافت آرا هستيم. وزارت نيرو مكلف شده به دستور رييس‌جمهور برق تمام شعب راي در روز ۲۸ خرداد برقرار باشد. امكان راي دادن تقلبي به دليل وجود دستگاه‌هاي آفلاين احراز هويت در انتخابات منتفي است. به دليل تعطيلي مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها در شرايط كرونايي و محدوديت‌هايي كه ما قرار داديم، باعث شده است شرايط ويژه‌اي در اين دوره ايجاد شود.»

سيامك ره‌پيك، قائم‌مقام دبير شوراي نگهبان: 
«انتخابات رياست‌جمهوري به ويژه به دليل مقام و اختياراتي كه رييس‌جمهور دارد، از اهميت بالايي برخوردار است. آثار انتخاب مردم در ۲۸ خرداد در سطوح و حوزه‌هاي مختلف زندگي مردم ديده خواهد شد. نحوه نظارت ما بايد به گونه‌اي باشد كه عنوان نظارت موثر در فعاليت‌مان، صادق باشد. وظيفه ما اين است كه در چارچوب قانون و با رعايت بي‌طرفي، وظايف خود را انجام دهيم. ما بايد از راي مردم و انتخابات واقعي مراقبت كرده و بر حق انتخاب مردم نظارت كرده، آن را پاس بداريم، از حق‌الناس مراقبت كرده و از تك‌تك آراي مردم، محافظت كنيم.»

سيد اسماعيل موسوي، سخنگوي ستاد انتخابات: 
«در اين دوره قرار است همزمان از شعبه نتايج و صورت‌جلسه به وزارت كشور و شوراي نگهبان ارسال شود و اين باعث تسريع و تجميع در جمع‌بندي و اعلام نتايج خواهد شد، بنابراين پيش‌بيني ما اين است كه تا پيش از ظهر شنبه نتايج انتخابات رياست‌جمهوري را اعلام كنيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون