• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4954 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

چهره‌هاي سياسي مردم را به حضور پاي صندوق‌هاي راي دعوت كردند

براي بازماندن دريچه‌هاي تنفس جامعه

  محمدباقر قاليباف، رييس مجلس شوراي اسلامي: «قول مي‌دهم ان‌شاءالله با حضور شما در پاي صندوق‌هاي راي و انتخاب درست، ما هم به عنوان نمايندگان شما در مجلس شوراي اسلامي خود را مكلف و موظف مي‌كنيم كه خواسته‌هاي شما را در دولت آينده پيگيري كنيم و آنها را تحقق بخشيم. مطمئنم هميشه مردم ايران چاره‌ساز بوده‌اند و حتما اين افتخار بزرگ را يك‌بار ديگر در كشورمان رقم خواهند زد.»
  بهزاد نبوي، رييس جبهه اصلاحات ايران: «وظيفه خود مي‌دانم از برادر عزيزم، جناب آقاي محسن مهرعليزاده، به عنوان يك‌ هموطن تشكر كنم. انصراف فداكارانه ايشان از نامزدي براي مصالح ايران و ايرانيان و اينكه در جريان رقابت‌هاي انتخاباتي بعد از حذف‌هاي وسيع صداي مطالبات اصلاح‌طلبانه شدند در حافظه سياسي ايران و اصلاحات خواهد ماند و از ايشان نام نيك به يادگار خواهد گذاشت. اينجانب، بعد از انصراف مسووليت‌شناسانه ايشان از نامزدي، به برادر گرامي جناب آقاي دكتر عبدالناصر همتي راي خواهم داد، چراكه در اعتراض به صحنه‌آرايي خطرناكي كه براي جمهوريت و ايران مخاطره‌آفرين است و براي باز ماندن دريچه‌هاي تنفس جامعه، راي دادن فرصت‌سازانه را موثرتر از قهر كم‌تاثير مي‌دانم.»
  آيت‌الله سيدعلي‌اصغر دستغيب، نماينده مردم شيراز در مجلس خبرگان رهبري: «ان‌شاءالله ضمن شركت در انتخابات به آقاي همتي راي خواهم داد.»
  سيدمحمدرضا ميرتاج‌‌الديني: «توانمندي، نبوغ و ظرفيت‌هاي جوانان و چهره‌هاي اصيل و انقلابي از ويژگي‌هاي آيت‌الله رييسي است و اميدواريم دولتي كارآمد، انقلابي، مكتبي و جوانگرا تشكيل شود تا ذائقه تلخ مردم از ناكارآمدي‌ها، فساد و... پس از سال‌ها شيرين شود.»
  محمود صادقي، نماينده مجلس دهم: «اميد است ملت فهيم ايران در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با مشاركت در انتخابات و راي هوشمندانه خود به همتي فرصت‌هاي بهبود مناسب‌تري پيش چشم جوانان و نسل آينده ميهن عزيزمان در آستانه قرن پانزدهم بگشايند و مانع كشيده شدن ايران عزيز به ورطه هولناك افراط‌گرايي و تحجر شوند.»
  احمد شيرزاد: «اين انتخابات، انتخاب بين يك ايران عرفي، ايران معمولي، ايراني كه با مديران متعارف، مديران تحصيلكرده و صاحب صلاحيت حرفه‌اي اداره خواهد شد يا ايراني كه صرفا مي‌خواهد به دست جناح راست اداره شود. كساني هم كه شوخي مي‌كنند و مي‌گويند بگذاريم خودشان كشور را اداره كنند، يادشان نرود كه ۸ سال آقاي احمدي‌نژاد با همين استدلال چه بلايي بر سر كشور آورد و از يكدستي دولت آنها هم هيچ نتيجه‌اي عايد كشور نشد و جز تشتت و دعوا آخر سر چيزي براي‌مان به ارث نگذاشتند. من فكر مي‌كنم به اين بي‌انصافي كه ما بين بد و بدتر انتخاب مي‌كنيم، پايان دهيم و واقعا بين گزينه منطقي و گزينه خاص و ويژه، گزينه‌اي كه ايران را به دست يك جناح خاص خواهد داد، انتخاب كنيم. خودمان را گول نزنيم.»
  شهيندخت مولاوردي، معاون پيشين رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده: «تهران يك شهر زيست‌گراست و مطمئن هستم كه با «ليست جمهور» ما بر تداوم برنامه‌ها، بر تداوم رويكرد و پارادايمي كه حاكم شده بود بر مديريت شهري، (خواهيم ماند و) يك شهر زيست‌پذير، شهري كه حق بر شهر را به رسميت مي‌شناسد، حق بر حمل و نقل عمومي را به رسميت مي‌شناسد و اهميت مي‌دهد به سلامت اجتماعي، سبك زندگي سالم و همين‌طور سلامت روان (خواهيم داشت) لذا قرار ما روز جمعه ۲۸ خرداد در پاي صندوق‌هاي راي و يادمان باشد كه اگر خودمان انتخاب نكنيم، براي‌مان انتخاب خواهند كرد.»
  فيض‌الله عرب‌سرخي: «به همتي راي مي‌دهم؛ در اين ايام كه بحث انتخابات داغ بود خيلي فكر كردم كه راي بدم يا نه. نتيجه؛ تا حالا راي دادن موثرتر از راي ندادن بوده.»
  حسن بيادي، دبيركل جمعيت آبادگران: «كار‌هاي مثبت رييسي در راستاي مبارزه با فساد زمان رياست بر قوه قضاييه، بارقه اميدي در دل مردم و جامعه ايجاد كرد و محبوبيت و مقبوليت خوبي در ميان مردم ايجاد كرد. هيچ كس حق ندارد مردم را از صندوق راي نااميد كند؛ بنابراين در مدت زمان باقيمانده تمام تلاش خود را براي دعوت مردم پاي صندوق راي انجام مي‌دهيم.»
  عباس آخوندي: «پس از همه فراز و نشيب‌ها، ۲۸خردادماه روز اخذ راي در پيش‌رو است و بايد تصميم گرفت. من بر اين باورم كه دموكراسي شهري مادر دموكراسي‌هاست. انتخاب اعضاي شوراي اسلامي شهرها بر اساس بيشترين شناخت مردم صورت مي‌گيرد و با مستقيم‌ترين مساله‌هاي محيط زندگي روزانه مردم سروكار دارد. اينجانب شخصا به ليست جمهور راي خواهم داد.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون