• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4974 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۰ تير

سيدابراهيم رييسي در ديدار با اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه:

تحقق وعده‌ها نيازمند نظام اداري چابك است

اعتماد| ديدارهاي سيدابراهيم رييسي به عنوان رييس‌جمهوري منتخب در قم تنها به مراجع محدود نشد. او جلسات سياسي را هم در دستور كار خود قرار داد. عصر روز جمعه او با اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم ديدار كرد. 
ابراهيم رييسي رييس‌جمهور منتخب گفت: امروز فضاي مبارزه با فساد در كشور ايجاد شده است و بايد با ادامه اين روند و همچنين افزايش كارآمدي، سرمايه اجتماعي و اعتماد مردم به نظام را افزايش دهيم.
 به گزارش برنا، سيدابراهيم رييسي عصر روز جمعه در ديدار با اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم، جامعه مدرسين را مجموعه‌اي اثرگذار عنوان كرد كه در طول دوران حيات خود چه در جريان مبارزه با حكومت ستم‌شاهي و حمايت از برپايي نظام اسلامي و چه پس از پيروزي انقلاب اسلامي گام‌هاي اساسي برداشته است. 
سيدابراهيم رييسي با اشاره به حركت‌هاي زمان‌شناسانه علماي جامعه مدرسين و موضع‌گيري‌هاي به موقع ايشان گفت: از نقش‌آفريني هدايت‌گر و روشنگرانه جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ايام انتخابات تقدير و تشكر مي‌كنم. رييس‌جمهور منتخب گفت: با توجه به شناختي كه از امكانات مادي و معنوي، نيروي انساني كارآمد، اراده جدي مديران و توان جوانان دارم معتقدم كه راه برون‌رفت از مشكلات كشور وجود دارد. سيدابراهيم رييسي با تاكيد بر اينكه مجموعه‌اي از ديدگاه‌ها و سياست‌ها از جمله بيانيه گام دوم انقلاب و سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي را به عنوان اسناد بالادستي در اختيار داريم، افزود: اين سياست‌ها پايه‌اي براي برنامه‌ريزي‌ در راستاي تحول در جامعه خواهند بود.
سيدابراهيم رييسي با تاكيد بر لزوم ارج نهادن به تمام خدمات و تلاش‌هاي دولت‌ها و مجالس قبلي افزود: در اين سال‌ها زحمات بسياري كشيده شده كه قابل توجه هستند اما در شرايط موجود كه مردم ناراضي هستند و نخبگان و دغدغه‌مندان نگرانند، مي‌توان با شناخت مشكلات، اولويت‌گذاري مسائل كشور، كار جهادي و شناخت راهكارها و راه‌حل‌ها تحول را در كشور عملياتي كرد. رييس‌جمهور منتخب در بخش ديگري از اين ديدار و در پاسخ به پيشنهادات و نظرات مطرح شده از سوي اعضاي جامعه مدرسين، اظهار كرد: در دولت جديد استفاده از نظرات و ديدگاه‌هاي علما، فضلا و جامعه مدرسين حوزه علميه را در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي پشتوانه محكمي براي خود دانسته و از پيشنهادات و انتقادات استقبال مي‌كنيم.
وي خاطرنشان كرد: امروز فضاي مبارزه با فساد در كشور ايجاد شده است و بايد با ادامه اين روند و همچنين افزايش كارآمدي، سرمايه اجتماعي و اعتماد مردم به نظام را افزايش دهيم. رييس‌جمهور منتخب با تاكيد بر لزوم چابك‌سازي نظام اداري تصريح كرد: تحقق وعده‌ها نيازمند نظام اداري چابك است و به دور از بروكراسي معمول در مسير تحقق وعده‌ها گام برمي‌داريم.
در اين ديدار رييس و اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم انتخاب سيدابراهيم رييسي در انتخابات سيزدهمين دوره رياست‌جمهوري را تبريك گفته و در سخنان جداگانه‌اي پيشنهادات و ديدگاه‌هاي خود را در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي با رييس‌جمهور منتخب در ميان گذاشتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون