• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5033 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱ مهر

بازديد موزه ملي ايران از سر گرفته مي‌شود

موزه ملي ايران با توجه به دستور اداره كل موزه‌ها و اموال منقول تاريخي، فرهنگي، با رعايت شيوه‌نامه بهداشتي بازديدهاي خود را از سر گرفت.
به گزارش مهر، موزه ملي ايران به اطلاع تمامي دوستداران و علاقه‌مندان رساند با توجه به دستور اداره كل موزه‌ها و اموال منقول تاريخي، فرهنگي وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي، موزه ملي ايران با رعايت شيوه‌نامه بهداشتي ويژه بازديد از موزه‌ها در زمان همه‌گيري بيماري كرونا بازديدهاي خود را از سر گرفته است. بر اين اساس ساعت بازديد 8:30  تا ۱۷ تعيين شده و بازديد بر اساس جدول زمانبندي نوبت‌هاي بازديد صورت مي‌گيرد.
بازديد اين روزها با توجه به بحران بيماري كرونا محدوديت‌هايي در پي داشته و به منظور حفاظت پيشگيرانه در سلامت كاركنان، بازديدكنندگان و همچنين صيانت آثار موزه‌اي شيوه‌نامه ويژه بازديد در موزه ملي ايران اجرايي مي‌شود. ضروري است كليه بازديدكنندگان پيش از مراجعه به موزه ملي ايران اين شيوه‌نامه را در وبگاه موزه ملي ايران به آدرس Irannationalmuseum.ir دقيق مطالعه كرده و موارد آن را حين بازديد رعايت كنند .همچنين از بازديدكنندگان گرامي درخواست مي‌شود نسبت به بازديد در مسيرهاي از پيش تعيين شده و به نشانه‌گذاري‌هاي نصب شده اهتمام ورزند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون