• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5111 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۸ دي

ويژه

اولويت ما سرمايه‌هاي انساني است كه به ‌طور مستقيم در حال خدمت‌رساني به مردم هستند

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، مهدي شايسته‌اصل نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در ابتداي اين جلسه كه عصر روز دوشنبه 6 دي ماه 1400 برگزار شد، با اهداي حلقه گل از عليرضا مويدي‌كيا و مهدي احمدي دو راهبر خط 5 و وحيد ايزدي از كاركنان شركت پيمانكار گار كه با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات ديگري شده بودند، تقدير كرد. وي با اشاره به اينكه راهبران به عنوان پيشاني شركت هستند و وظيفه خدمات‌رساني به شهروندان را برعهده دارند بايد مورد توجه بيشتري قرار گيرند، گفت: شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه مجموعه‌اي از برادران و خواهراني است كه با تلاش و پشتكار سعي در ارايه بهترين خدمات به شهروندان را دارند. مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با عذرخواهي مجدد از شهروندان و مسافران گفت: بايد از كاركنان متعهد قدرداني كنيم و توجه ويژه‌اي به آنها شود، چرا كه تمامي آنها جزو خانواده شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه هستند.

كودكان در شهر زيرزميني بينايي‌سنجي مي‌شوند 

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ سيد محمد نقيب افزود: همزمان با اجراي طرح سراسري غربالگري پيشگيري از نابينايي و تنبلي چشم كودكان ۳ تا ۶ سال در سراسر كشور، پايگاه غربالگري و سلامت در ايستگاه‌هاي منتخب متروي تهران برگزار مي‌شود.
 او هدف از اجراي اين طرح را ارتقاي فرهنگ سلامت اجتماعي و افزايش سلامت جسماني شهروندان به ويژه كودكان عنوان كرد و گفت: كودكان بخش مهمي از مخاطبان متروي تهران را تشكيل مي‌دهند و شهر زيرزميني به عنوان شهر دوستدار كودك در اين طرح سراسري مشاركت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون