• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5153 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۳۰ بهمن

سبز و ديجيتال براي زنان توليدكننده

بعد از بحران‌هايي كه براي درياچه اروميه پيش آمد، برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) در ايران با همكاري يكي از پلتفرم‌هاي فروش آنلاين طرحي را با هدف تنوع در كسب‌وكارهاي خانگي و مشاغل سبز در حوضه درياچه اروميه اجرا مي‌كنند.
اين پروژه كه «سبز و ديجيتال» نام دارد با هدف بهبود معيشت جوامع آسيب‌پذير به ويژه زنان توليدكننده طراحي شده و بر آن‌است تا مهارت‌ها، محصولات‌ها و دسترسي آنها را به بازارهاي ديجيتال ارتقا دهد، بازارهايي كه مي‌توانند محلي براي نمايش، تبليغ و فروش محصولاتي باشند كه به صورت مسوولانه كشت و توليد شده‌اند. 
پروژه «سبز و ديجيتال» ريشه در يكي از قديمي‌ترين پروژه‌هاي برنامه توسعه ملل متحد در ايران، «طرح حفاظت از تالاب‌هاي ايران» دارد كه همكاري مشتركي است بين سازمان حفاظت محيط‌زيست ايران، تسهيلات محيط‌زيست جهاني، دولت و مردم ژاپن و برنامه توسعه ملل در ايران. علاوه بر ترويج پايداري محيط‌زيستي، «سبز و ديجيتال» به عنوان پلتفرمي براي پاسخ به نياز دسترسي به بازارهاي ديجيتال و بهبود معيشت جوامع محلي عمل مي‌كند. 
كلوديو پروويداس، نماينده مقيم برنامه توسعه ملل متحد در ايران در اين باره گفت: استفاده از ظرفيت‌هاي بالقوه حوزه ديجيتال و نوآوري براي توسعه يكي از اولويت‌هاي اصلي برنامه توسعه ملل متحد در ايران است. اين ابتكار در راستاي راهبرد ما براي دوران بهبود پس از كوويد ۱۹ و اولويت‌هاي توسعه ملي ايران با همكاري پلتفرم ديجي‌كالا اجرايي شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون