• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5178 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۶ فروردين

در تماس تلفني رييس‌جمهوري با امير قطر مطرح شد

اعلام آمادگي ايران در كمك به قطر در برگزاري جام جهاني

رييس‌جمهور در گفت‌وگوي تلفني با امير قطر بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي مساعدت به اين كشور جهت برگزاري بهتر و باشكوه‌تر جام جهاني تاكيد كرد و گفت: توسعه هر چه بيشتر روابط تهران و دوحه در بخش‌هاي مختلف، به نفع دو ملت و ملت‌هاي منطقه است. به گزارش ايرنا، آيت‌الله «سيد ابراهيم رييسي» يكشنبه شب در پاسخ به تماس تلفني «شيخ حمد بن تميم آل ثاني» امير قطر با تبريك حلول ماه مبارك رمضان با اشاره به ظرفيت‌هاي گسترده در مسير توسعه روزافزون سطح روابط و همكاري‌هاي دو كشور افزود: تهران و دوحه با فعال كردن تمامي ظرفيت‌هاي همكاري و ايجاد هماهنگي‌هاي نزديك مي‌توانند گام‌هاي موثري در راستاي منافع دو ملت و برقراري ثبات و امينت در منطقه بردارند.
رييس‌جمهور با اشاره به سفر آتي امير قطر به تهران در آينده نزديك خاطرنشان كرد: در اين سفر تصميمات بزرگي در راستاي توسعه بيش از پيش مناسبات و همكاري‌هاي دو كشور در حوزه‌هاي مختلف اتخاذ خواهد شد. آيت‌الله رييسي با بيان اينكه امروز اراده جمهوري اسلامي ايران و قطر بر توسعه بيش از پيش روابط دوجانبه استوار است، گفت: تهران از توسعه سطح روابط با دوحه در بخش‌هاي مختلف استقبال مي‌كند و برداشتن گام‌هاي بلند در راستاي ارتقاي هر چه بيشتر روابط دو كشور را به نفع دو ملت و ملت‌هاي منطقه مي‌داند. 
رييس‌جمهور با ابراز خرسندي از برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال در قطر و آرزوي موفقيت براي اين كشور در برگزاري اين رويداد ورزشي مهم خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد در جهت برگزاري هر چه بهتر و باشكوه‌تر بازي‌هاي جام جهاني، در جزيره كيش و ساير جزاير نزديك به قطر هرگونه مساعدت و كمك مورد نياز را ارايه كند و اطمينان داريم با برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام شده، جهانيان شاهد بازي‌هاي خاطره‌انگيزي خواهند بود. امير قطر نيز در اين تماس تلفني با تاكيد بر اينكه كشورش بعد از ملاقات و مذاكرات طولاني دو كشور در دوحه به‌طور كامل به توسعه هرچه بيشتر روابط با تهران متعهد است، گفت: معتقديم سفر جنابعالي در توسعه روابط برادرانه و استحكام همكاري‌ها از نقش مهمي برخوردار است. «شيخ حمد بن تميم آل ثاني» با اظهار خرسندي از راهيابي تيم ملي فوتبال ايران به مسابقات جام جهاني گفت: در اين مسابقات به خوبي از برادران خود استقبال خواهيم كرد و گروهي كه تيم ايران در آن قرار گرفته گروهي حماسي است و مطمئنا شاهد بازي‌هاي جذابي خواهيم بود. امير قطر خاطرنشان كرد: در خصوص همكاري دو كشور در برگزاري مسابقات نيز به ‌زودي وزير راه قطر در جزيره كيش با همتاي خود درباره نحوه همكاري‌ها ملاقات و مذاكره خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون