• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5197 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۸ ارديبهشت

ون اينرودز، محصول متمايز از بهمن موتور

در اكثر كشور‌هاي دنيا ون‌هاي باري با ابعاد مختلف نقش بسيار حائز اهميتي را در توسعه و رونق كسب و كارهاي جديد ايفا مي‌كنند. توجه به مواردي همچون افزايش كارآمدي حمل و نقل بار و اطمينان از سلامت بار در حمل‌و‌نقل درون و برون شهري و افزايش بهره‌وري سوخت باعث شده است تا فقدان اين محصول بيش از پيش احساس شود. ون‌هاي باري براي كسب و كارهاي بسياري مورد استفاده قرار مي‌گيرند. از آن جمله مي‌توان به انواع توزيع فروش‌هاي آنلاين، پخش و توزيع مواد غذايي، خدمات پستي، گلفروشي‌ها، بنگاه‌هاي اقتصادي فعال در زمينه تعميرات، نگهداري و... اشاره كرد.
بديهي است اين نوع از خودرو‌هاي حمل بار مزاياي زيادي نسبت به وانت دارند از جمله حفاظت از بار كه مي‌تواند مهم‌ترين دليل انتخاب ون‌هاي باري به جاي وانت باشد؛ يا به بيان ديگر در مواردي كه حفاظت از بار براي بنگاه اقتصادي حائز اهميت است؛ ناگزير از ون‌هاي باري استفاده مي‌كنند. همچنين رشد روزافزون فروشگاه‌هاي آنلاين كه نتيجه پيشرفت تكنولوژي و اپيدمي كرونا مي‌باشد باعث شده است كه احتياج به ون‌هاي باري در شبكه مويرگي توزيع براي اين كسب و كارها بيش از پيش احساس شود. دليل ديگر ظاهر شكيل‌تر و حرفه‌اي‌تر ون‌هاي باري نسبت به وانت‌ها است. لذا بنگاه‌هاي اقتصادي يا استارت‌آپ‌هايي كه قصد دارند حرفه‌اي بودن خود را به نمايش بگذارند از اين ون‌ها استفاده خواهند نمود. متاسفانه طي سال‌هاي گذشته شركت‌هاي خودروساز داخلي توجهي به اين نياز از بازار نداشته و همواره بخش مسكوت بازار تلقي شده است.با شناختي كه از گروه بهمن داريم متمايز بودن در عرضه محصولات متنوع يكي از ويژگي‌هاي آن شركت  است. شركت بهمن موتور در اواسط اواخر سال 1400 از ورود ون باري تحت عنوان «اينرودز» در بيلبوردهاي سطح شهر خبر داد و نهايتا در اسفند ماه از اين خودرو رونمايي كرد. اينرودز به تنهايي مي‌تواند بخش عمده‌اي از خلأ بازار مذكور را پوشش دهد و همچنين رقيب سرسخت خودروهاي باري سبك خواهد بود. همان‌طوركه گفته شد ون‌هاي باري مزيت‌هاي قابل توجهي نسبت به خودروهاي حمل بار سبك دارند و در اين ميان اينرودز مي‌تواند نقش بسزايي در راستاي ارتقاي سيستم حمل و نقل درون شهري و برون شهري در ايران ايفا نمايد. خودروي اينرودز داراي موتور پرقدرت 1.5 ليتري (DK15-06 NA) با حداكثر قدرت موتور 105 اسب بخار و حداكثر گشتاور 140 (N.m) و گيربكس 5 سرعته دستي است. از امكانات رفاهي و ايمني اين خودرو مي‌توان به فرمان برقي، سيستم نمايش لحظه‌اي فشار باد تايرها (TPMS)، 2 كيسه هوا، دوربين عقب، سيستم مولتي مديا 9 اينچي و... اشاره كرد.
با توجه به تجربه توليد خودروهاي تجاري در گروه بهمن همچنين هوش اقتصادي اين گروه در شناسايي خلأ بازار، پيش‌بيني مي‌شود اين شركت بتواند سهم بالايي از نياز جامعه را با معرفي اينرودز پوشش دهد. با توجه به روند قيمت‌گذاري ارزنده و منطقي محصولات بهمن، به نظر قيمت معقولي براي اين خودرو در نظر گرفته خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون