• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5197 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۸ ارديبهشت

ويژه

 همكاري همراه اول و استانداري هرمزگان براي هوشمندسازي استان
 تفاهمنامه سه‌جانبه تسري هوشمندي و پايداري در استان هرمزگان منعقد و همراه اول به عنوان راهبر فني و عملياتي اين پروژه انتخاب شد. مراسم امضاي تفاهمنامه «همكاري تسري هوشمندي و پايداري در استان هرمزگان» صبح روز سه‌شنبه ۶ ارديبهشت، با حضور مهدي دوستي استاندار هرمزگان، مهدي اخوان‌بهابادي مديرعامل همراه اول، فريبرز دولت‌آبادي مديرعامل مركز مطالعات و تحقيقات شهرسازي و معماري ايران، بابك تراكمه عضو هيات‌مديره و حميد بهروزي قائم‌مقام اپراتور اول در برج همراه برگزار شد. استاندار هرمزگان: از اين بابت خوشحاليم كه با همراه اول در اين راستا همكاري مي‌كنيم. مباحث مربوط به هوشمندسازي رفته‌رفته به مطالبه جوانان استان تبديل شده و تصميم گرفتيم امر توسعه را با محوريت جزيره هرمز پيش ببريم. مديرعامل همراه اول:  با اجراي بخشي از بندهاي اين تفاهمنامه نيز تحولي جدي اتفاق خواهد افتاد. ايجاد پلتفرم‌هايي مبتني بر فناوري اينترنت اشيا كه اكنون در دنيا تِرند است، بيگ ديتايي را به ‌همراه مي‌آورد كه مي‌توان در تصميم‌گيري‌هاي مهم استان، از آن بهره برد.


رييس‌جمهور از نفت پارس به عنوان واحد نمونه ملي تقدير كرد
پالايشگاه نفت پارس به عنوان واحد نمونه صنعتي كشور در سي و سومين جشنواره ملي امتنان كه براي تقدير از كارگران، گروه‌هاي كار و واحدهاي نمونه ملي در سال 1400، همزمان با آغاز هفته كارگر با حضور رييس‌جمهور برگزار شد، انتخاب گرديد. به گزارش روابط عمومي نفت پارس، در اين مراسم از مديرعامل شركت نفت پارس در سال ۱۴۰۰، به عنوان مدير برتر كشور با حضور رياست محترم جمهور تجليل به عمل آمد.  در متن لوح اهدا شده آمده است؛ در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي مزين به عنوان توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين گرديده است لوح تقدير سي و سومين جشنواره ملي كارگران، گروه‌هاي كار و واحدهاي نمونه ملي در سال 1400 به شما تقديم مي‌شود. اين مراسم عصر روز سه‌شنبه (6 ارديبهشت ماه) با حضور وزراي تعاون، كار و رفاه اجتماعي و صنعت، معدن و تجارت و مسوولان انجمن‌ها و تشكل‌هاي صنفي كارگران و جمعي از واحدهاي نمونه ملي، كارگران و گروه‌هاي كار برتر كشور برگزار شد. گفتني است شركت نفت پارس يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي توليدكننده انواع روانكار در كشور و هلدينگ گروه توسعه اقتصادي تدبير است كه زير نظر ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) فعاليت مي‌كند.


شاخص بهره‌مندي روستاهاي كردستان از آب شرب به۸۶ درصد مي‌رسد
رييس مركز جهاد آبرساني وزارت نيرو گفت: با اجراي پروژه بزرگ آبرساني به ۱۶۹ روستاي كردستان شاخص بهره‌مندي روستاهاي استان از ۷۶ به ۸۶ درصد خواهد رسيد. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان كردستان، مهندس ميثم جعفرزاده، مشاور وزير و رييس مركز جهاد آبرساني وزارت نيرو چهارشنبه هفتم ارديبهشت ماه با حضور در شهرستان مريوان از پروژه آبرساني به روستاهاي با تنش آبي استان كه با مشاركت سپاه انجام مي‌شود، بازديد كرد.در اين ديدار كه شالپوش، معاون بهره‌برداري و توسعه آب آبفا كردستان نيز حضور داشت از دو روستاي ينگيجه و كاني سپيد بازديد انجام شد.مهندس جعفرزاده در اين بازديد اظهار كرد: با توجه به رويكرد جديد وزارت نيرو در حوزه آبرساني به مناطق محروم، يكي از پروژه‌هاي مهم حوزه آبرساني در اين استان اتفاق افتاده است.وي افزود: از محل اعتبارات محروميت‌زدايي ۱۶۹ روستاي استان با جامعه هدف ۶۷ هزار نفر طي ۳ سال و با اعتبار ۵۲۷ ميليارد تومان با همكاري مشترك آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبي از آب شرب بهداشتي به صورت پايدار  بهره‌مند  مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون