• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5240 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۴ تير

اعضاي جديد شوراي هنري اركسترها معرفي شدند

با انتخاب و معرفي اعضاي جديد شوراهاي اركستر ملي ايران و اركستر سمفونيك تهران، از اعضاي دوره گذشته اين شوراها قدرداني شد.
به گزارش «اعتماد» و به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل بنياد رودكي با حكم مجيد زين‌العابدين مشاور وزير و مديرعامل بنياد رودكي و با ماموريت اعتلاي دو اركستر ملي ايران و سمفونيك تهران، اعضاي شوراي هنري اركسترها براي دوره جديد انتخاب شدند. حسن رياحي، نصير حيدريان، كياوش صاحب‌نسق، محمد ميرزماني و هادي آرزم به عضويت شوراي هنري اركستر سمفونيك تهران و همچنين حميد شاهنگيان، امير بكان، همايون رحيميان، سهراب كاشف و بهزاد عبدي به عنوان ۱۰ عضو دوره جديد شوراي هنري اركستر ملي ايران معرفي شدند.
حمايت از اجراهاي فاخر، اهتمام به برنامه‌ريزي تقويم سالانه، انتخاب و همكاري شايسته‌ترين نوازندگان و خوانندگان موسيقي كشور، دعوت از رهبران صاحب صلاحيت براي اركسترها، انتخاب نمونه‌هاي درخشان از آثار آهنگسازان ايران و جهان، سفارش توليد آثار جديد و تدوين شيوه‌هاي ارتقاي كيفي اركسترها متناسب با سياست‌هاي راهبردي بنياد رودكي از ماموريت‌هاي اين شوراها اعلام شده است. بنياد رودكي با قدرداني از همكاري اعضاي دوره قبلي شوراي هنري دو اركستر، يكي از نمودهاي برجسته اين همراهي را در قريب به دو سال گذشته زحمات اعضاي اين شوراها دانست كه در شكوفايي كمي و كيفي اركسترها كوشش ورزيدند.
اين بنياد ابراز اميدواري كرده همچنان از اين هنرمندان و سرمايه‌هاي گرانقدر در عرصه‌هاي ديگر همكاري براي تعالي موسيقي كشور بهره‌مند باشد؛ همچنين هنرمندان فرهيخته عضو دوره جديد شوراي هنري اركستر ملي ايران و اركستر سمفونيك تهران با تأسي به تجربه خرد جمعي، چشم‌انداز رو به رشد و متعالي در زمينه‌هاي ملي، ديني و مردمي براي درخشش مضاعف و اعتلاي دو اركستر طراحي و راهبري كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون