• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5261 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱ مرداد

سطح پاسخگويي شبكه بانكي افزايش چشمگيري يافته است

در دولت سيزدهم با توجه به رويكرد مردمي اين دولت و همچنين برگزاري متعدد ميزهاي خدمت، سطح پاسخگويي شبكه بانكي كشور افزايش چشمگيري يافته است.
به گزارش پايگاه خبري بانك مسكن - هيبنا، مركز بازرسي وزارت اقتصاد براي تحرك بخشي به نظام بانكي و مالياتي در پاسخگويي به مطالبات مردم فعاليت خود را منسجم‌تر كرده است.
در همين راستا، با توجه به نياز هر چه بيشتر فضاي مالي و بانكي به پاسخگويي و شفاف‌سازي و افزايش مطالبات مردم و فعالان اقتصادي با ارتقاي سطح خدمات در اين حوزه، مركز بازرسي وزارت اقتصاد براي همسان‌سازي مطالبات و سطح پاسخگويي وارد عمل شده است. خوشبختانه آمارهاي انتشار يافته از ميزهاي ارتباطات مردمي حوزه وزارت اقتصاد كه در جريان سفرهاي استاني رييس‌جمهوري منتشر شده حاكي از آن است كه پس از استقرار دولت سيزدهم و رويكرد مردمي وزارت اقتصاد و همچنين نظارت مستمر آن، نظام بانكي و مالياتي فعاليت خود را در اين بخش نسبت به گذشته افزايش داده و پاسخگويي مديران، رشد چشمگيري داشته است.
نتايج دريافتي از گزارش‌هاي مسوولان مركز بازرسي وزارت اقتصاد در زمينه پاسخگويي به مطالبات مردم در حوزه‌هاي بانكي، مالياتي، بيمه و ... نشان مي‌دهد، بيش از سيصد هزار مراجعه حضوري چهره به چهره و ملاقات غيرحضوري ظرف مدت فعاليت دولت سيزدهم صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون