• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5276 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۲ مرداد

آيا «اعتماد» صحبت‌هاي آقاي جلالي را تحريف كرده؟

گلايه از آقا معلم فوتبال

روز چهارشنبه مصاحبه‌اي از آقاي مجيد جلالي در خبرگزاري اعتماد آنلاين و سپس روزنامه اعتماد (روز پنجشنبه) منتشر شد با اين عنوان: ۵ ماه ديگر مي‌فهميم جذب ساپينتو و مورايس هدر دادن پول بوده.
اين مصاحبه بلافاصله در حجمي وسيع در فضاي رسانه‌اي و مجازي وايرال شد و اظهارنظرهاي مختلفي را برانگيخت. پنجشنبه شب آقاي جلالي در گفت‌وگوي تلويزيوني با برنامه شب‌هاي فوتبالي با تكذيب اظهارات خود عنوان كرد اين مصاحبه تحريف شده است و من اسمي از كسي نياوردم. رسانه اعتماد احترام بسيار زيادي براي آقاي جلالي كه از مربيان باسابقه فوتبال ايران به حساب مي‌آيد قائل است. تعداد مصاحبه‌هايي كه با ايشان در سال‌هاي گذشته در همين رسانه انجام شده نشان مي‌دهد ما هم علاقه‌مند به شخصيت آقا معلم فوتبال ايران هستيم و هم به دانش و تجربيات ايشان ايمان داريم. بنابراين بدون اينكه بخواهيم ايشان را زير سوال ببريم در زمينه اتهامي كه به ما وارد شده توضيحات خود را ارايه مي‌كنيم و قضاوت را مي‌سپاريم به عهده مخاطبان.  در مصاحبه ياد شده كه وويس آن وجود دارد و كلمه به كلمه نقل شده آمده است.  سوال: به صورت مشخص در مورد پرسپوليس و استقلال و سپاهان آيا اضافه شدن دو سرمربي پرتغالي و دستياران برزيلي براي گل‌محمدي ثمربخش خواهد بود؟ پاسخ: اين خارجي‌هايي كه جذب مي‌شوند چه در بخش نيمكت مربي‌گري چه در بخش بازيكنان ما شناخت چنداني روي‌ اينها نداريم. بنابراين نمي‌شود از پيش قضاوت كرد ولي من خودم بر حسب تجربه‌ام مي‌گويم كه ما شايد در پنج ماه آينده بر اساس وضعيت‌هايي كه پيش مي‌آيد آن وقت متوجه شويم كه به هر حال ما پول‌هاي زيادي هدر داديم. در حالي كه از همين سوال و جواب بالا مي‌شود به درستي استنباط كرد كه اين شامل همه مربيان خارجي از جمله مورايس و ساپينتو مي‌شود، خبرنگار رسانه اعتماد براي روشن شدن موضوع در سوال بعدي به وضوح از اين دو مربي اسم مي‌آورد و آقاي جلالي بدون اينكه بگويد منظورم اين دو نفر نيست همان پاسخ قبلي را به نوعي تكرار مي‌كند: 
سوال: يعني ساپينتو يا مورايس هم نمي‌توانند كمكي به پيشرفت تيم‌هاشان كنند؟ استنباط و تحليل من اين است كه واقعا با توجه به هزينه‌هايي كه داريم مي‌كنيم و مربياني كه آمدند و حتي آناليزور هم از خارج با خودشان آوردند و در كنارش بازيكناني كه با هزينه زياد از خارج آمده‌اند من فكر مي‌كنم واقعا در پنج ماه آينده متوجه شويم اين همه هزينه آنقدرها هم ارزش نداشته.
 آقاي جلالي به درستي اشاره مي‌كند كه خودش از شخصي اسم نبرده اما پاسخ ايشان مبني بر «هدر دادن پول» و «بي‌ارزش بودن اين همه هزينه» به سوالي بوده كه در آن دقيقا از مربيان پرتغالي استقلال و سپاهان اسم آورده شده. 
همانطور كه در بالا ذكر شد قضاوت اينكه اظهارات آقاي مجيد جلالي تحريف شده يا خير را به عهده مخاطبان مي‌گذاريم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون