• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3280 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير

انهدام باند زورگيري هشت نفره در تهران

پليس| اعضاي باند زورگيري ياكوزا در پايتخت كه با انواع سلاح‌هاي سرد و گرم اقدام به زورگيري از شهروندان مي‌كردند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.
در پي مراجعه تعدادي از شهروندان به پايگاه دوم پليس امنيت عمومي فاتب در حالي كه مرجوعه‌اي از دادسراي ناحيه 34 تهران در دست داشتند مبني بر شرارت و ضرب و جرح آنان توسط يك باند مخوف به سركردگي «احسان» معروف به «ياكوزا» پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل  شد و رسيدگي به موضوع در دستور كار قرار گرفت.
تحقيقات ماموران حكايت از آن داشت كه تعداد هشت نفر از اراذل و اوباش منطقه غرب پايتخت باند مخوفي را تشكيل دادند كه اين افراد ضمن سرقت‌هاي بزرگ در غرب تهران اقدام به زورگيري مي‌كنند و پس از ضرب و جرح و گرفتن فيلم از طعمه‌هاي خود اموال مالباخته را گرفته و آنان را رها مي‌كنند.
در ادامه تحقيقات پليسي و با بهره‌گيري از منابع اطلاعاتي مشخص شد متهمان داراي چندين پاتوق و مخفيگاه هستند، اين افراد مسلح به سلاح گرم و سرد بوده و به صورت گروهي اعمال شرورانه خود را انجام مي‌دهند و لذا مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران پايگاه دوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت. در ادامه پس از گسترده كردن چتر اطلاعاتي و تشكيل پرونده و همچنين اخذ دستور از بازپرس دادسراي ناحيه 34 تهران اطلاع حاصل شد كه اين افراد در منزل فردي به هويت «منصور» واقع در بلوار فردوس جمع شده و در حال قمار‌بازي هستند كه سريعا اكيپي از عوامل مجرب اين يگان به موقعيت اعزام شدند اما متاسفانه قبل از حضور ماموران از محل رفته بودند و در آن مكان دو نفر به نام‌هاي «رامين» معروف به «احسان ياكوزا» اراذل اوباش سطح2 و «منصور» به همراه آلات استعمال مواد مخدر از نوع شيشه دستگير شدند و در بازجويي از متهمان آنان عنوان داشتند كه همدستان ديگرشان به مخفيگاه ديگري واقع در محدوده جنت‌آباد رفته‌اند.
سرهنگ عليرضا لطفي، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در ادامه ماموران در يك عمليات منسجم و هماهنگ با حضور و عزيمت به محدوده جنت‌آباد در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه تعداد شش نفر ديگر به هويت‌هاي «ارسلان»، «كيوان»، «قدرت»، «سياوش»، «اژدر» و «اردشير» را دستگير و به مقر پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون