• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3281 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

خبر كوتاه

توقيف كشتي آزادي

كشتي ماريان سوئد وابسته به ناوگان آزادي روز پنجشنبه با هدف شكستن محاصره غزه و كمك‌رساني به فلسطيني‌ها از جزاير يونان به سمت نوار غزه به راه افتاد. اما روز گذشته يگان رژيم صهيونيستي اين كشتي را توقيف و آن را تحت كنترل خود در آورد. به گفته رامي عبدو، سخنگوي كمپين اروپايي شكستن نوار غزه، ارتش رژيم صهيونيستي كنترل كشتي سوئدي را در دست گرفته و پيش از حادثه نيز تماس‌ها قطع شده و تنش‌هايي در اين كشتي به وجود آمده است. عبدو اعلام كرد كه ارتش رژيم صهيونيستي كشتي سوئدي را به سمت بندر اسدود هدايت كرده است.

 

تلاش عربستان براي نابودي انصارالله يمن

در حالي كه حملات جنايتكارانه عربستان به يمن ادامه دارد منابع رسانه‌اي در كشورهاي عربي حوزه خليج فارس از طرح غافلگيرانه عربستان سعودي براي از بين بردن جنبش انصارالله يمن خبر داده‌اند. بر اساس اين گزارش‌ها رياض مي‌خواهد اين امر را از طريق زرادخانه تسليحات كشنده و به‌شدت تخريب‌كننده خود انجام دهد.

 

كشته شدن 10 مرزبان عربستاني

وزارت دفاع يمن اعلام كرد كه در حمله به پايگاه‌هاي مرزي عربستان، دست كم 10 نظامي سعودي كشته و مجروح شدند. همچنين در پي حملات جنگنده‌هاي سعودي به مارب و محويت و صعده دست‌كم 15 شهروند يمني كشته شدند كه اكثر آنها را زنان و كودكان تشكيل مي‌دهند.

 

تدابير شديد امنيتي

پس از آنكه يك عامل انتحاري روز جمعه گذشته به مسجد امام صادق(ع) در كويت حمله كرد، تركي بنعلي، يكي از رهبران داعش كه داراي تابعيت بحريني است تهديد كرد جمعه آينده نوبت بحرين است. تركي بنعلي و دو تن از برادرانش جزو 72 فردي هستند كه در پايان ژانويه گذشته از سوي دولت بحرين سلب تابعيت شدند. به دنبال اين تهديد وزارت كشور بحرين نشستي را برگزار كرد و به بررسي اقدامات امنيتي براي حمايت از مساجد پرداخت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون