• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5319 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۷ مهر

يك هفته از شايعات پيرامون شهريار گذشت

پاسپورت علي دايي چه شد؟

تقريبا يك هفته از زماني كه خبر رسيد پاسپورت علي دايي اسطوره فوتبال ايران ضبط شده، مي‌گذرد اما هنوز نه خود دايي و نه هيچ‌كدام از نهادهاي ذي‌ربط نسبت به اين مساله واكنش نشان ندادند.  روز 10 مهر اين شايعه مطرح شد كه علي دايي هنگام بازگشت به كشور از يك سفر شخصي خارجي با مشكل مواجه شده و پاسپورت او ضبط شده است. در همان روزهايي كه رييس قوه قضاييه از برخورد با سلبريتي‌ها و چهره‌هاي شاخصي كه در اتفاقات اخير موضع‌گيري داشتند خبر داده بود و نفراتي نظير حسين ماهيني و حميدرضا علي‌عسگري بازداشت شده بودند.  همان روز وب‌سايت طرفداري در گزارشي به نقل از يكي از نزديكان علي دايي ضبط پاسپورت او و ممنوع‌الخروجي‌اش را تاييد كرد.
هفته گذشته خبرگزاري سي‌ان‌ان‌ نيز در گزارشي به مشكلي كه براي علي دايي پيش آمده اشاره كرد و به نقل از منابعي خبر ضبط پاسپورت او و ممنوع‌الخروجي‌اش را تاييد كرد. اين گزارش سي‌ان‌ان بازتاب وسيعي در رسانه‌هاي دنيا داشت. سي‌ان‌ان در اين رابطه گفت علي دايي مشهورترين چهره فوتبال ايران كه تا چندي پيش عنوان آقاي گلي فوتبال دنيا را در اختيار داشت و در مراسم قرعه‌كشي جام جهاني هم حاضر بود درگير مشكل شده است.  در يك هفته گذشته هيچ‌كدام از نهادهاي ذي‌ربط واكنشي به اين مساله نشان ندادند و هيچ فردي خبر ضبط پاسپورت ممنوع‌الخروجي دايي را تاييد يا تكذيب نكرد. خود دايي نيز بعد از آخرين پست انتقادي‌اش در صفحه اينستاگرام هيچ فعاليتي نداشته و واكنشي نيز به اخبار نشان نداده است.
اين اخبار ضدونقيض و سكوت مقامات و دايي باعث بروز شكل‌گيري حواشي و اظهارنظرهاي متفاوتي در فضاي رسانه‌‌اي كشور شده است. در همين راستا عده‌اي مدعي شدند علي دايي حتي ممنوع‌التصوير هم شده است. البته دايي سال‌هاست رابطه‌اش را با صداوسيما قطع كرده و مصاحبه‌اي با رسانه ملي نداشته است و از آن طرف چندين بار هم در برخي برنامه‌ها مورد حمله برنامه‌هاي صداوسيما واقع شده اما اينكه او به صورت كامل در تلويزيون ممنوع‌التصوير شده باشد مساله ديگري است. ضمن اينكه برخي ممنوع‌التصوير بودن‌ها صرفا شامل تلويزيون نمي‌شود و ساير رسانه‌هاي ديداري و شنيداري را نيز دربر مي‌گيرد و مشخص نيست علي دايي هم‌اكنون در چه شرايطي قرار دارد.  حال به نظر مي‌رسد زمان آن فرا رسيده كه در رابطه با وضعيت شهريار فوتبال ايران شفاف‌سازي كامل صورت بگيرد تا بازار شايعات هم بخوابد. اينكه آيا اصل قضيه صحت داشته يا از اساس كذب بوده يا اينكه آن مساله سوءتفاهمي بوده كه برطرف شده يا قرار است ادامه‌دار باشد. البته اين اطلاع‌رساني مي‌بايست خيلي زودتر از اينها براي مردم صورت مي‌گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون