• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5344 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۶ آبان

آخرين اظهارات ملي‌پوشان در تمرينات

بيرو: اميدواريم صعود كنيم

روز گذشته برخي ملي‌پوشان در مورد شرايط اردويي و اهداف تيم ملي گفتند. 

شجاع خليل‌زاده 
بازيكن تيم ملي فوتبال ايران صبح يكشنبه در تمرين اين تيم اظهار كرد: تمرينات خيلي سنگيني است و اردوهاي خوبي داريم و آماده ۳ بازي سخت مي‌شويم. تمرينات خيلي فشرده است و اميدوارم با نتيجه‌هايي كه مي‌گيريم، دل مردم را شاد كنيم. وي درباره كار كردن با كي‌روش عنوان كرد: نياز به گفتن من نيست و همه او را مي‌شناسيد كه مربي بزرگ و كاربلدي است و اميدوارم با ايشان براي اولين‌بار در تاريخ بتوانيم به مرحله بعد صعود كنيم. اين مدافع تيم ملي درباره دشوار بودن گروه ايران تصريح كرد: گروه بسيار سختي داريم و با تيم‌هاي خوبي همگروه هستيم و اميدوارم با تدابير كادر فني بتوانيم به مرحله بعد صعود كنيم. خليل‌زاده درباره نگراني كي‌روش در مورد مشكلاتش با باشگاه الاهلي گفت: آن روزي كه من برگشتم، فيفادي نبود و روزي هم كه كي‌روش به باشگاه الاهلي آمده بود، صحبت‌ها شده بود كه من در تمرينات تيم حضور داشته باشم و بعد از آن يكسري سوءتفاهم‌ها پيش آمد كه حل شد و من به تمرينات تيم ملي بازگشتم. او در پايان گفت: من تلاشم اين است كه بهترين عملكردم را در تمرينات تيم ملي داشته باشم و جزيي از تيم در جام جهاني باشم.

عليرضا بيرانوند 
دروازه‌بان تيم ملي در حاشيه تمرين تيم ملي فوتبال ايران اظهار كرد: فعلا لژيونرها در كنار ما نيستند. در هفته دوم هستيم و صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كنيم. شرايط خوب است و تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذاريم و ان‌شاءالله بتوانيم در اين هفته هم بازي دوستانه خوبي انجام بدهيم و آماده جام‌جهاني بشويم.
وي افزود: شرايط خودم هم خوب است و همه آماده هستيم كه بازي‌هاي خوبي انجام بدهيم و مردم را خوشحال كنيم. بازي‌هاي سخت است، اما همه متعهد شديم تاريخ‌سازي كنيم از گروه صعود كنيم. كادر فني واقعا زحمت مي‌كشند و اميدوارم اين اتفاق رخ بدهد.
او درباره اينكه چقدر اميدوار است كه تيم ملي از گروهش در جام‌جهاني صعود كند هم گفت: در دوره قبل شانس صعود داشتيم. همان كادر الان با تيم كار مي‌كنند. هر چند زمان كمي داشتيم اما آقاي كي‌روش در جام‌جهاني قبلي هم بود و شناخت خوبي از تيم دارد. ما هم مي‌دانيم آقاي كي‌روش از ما چه مي‌خواهند تا آن‌ را پياده كنيم و شانس زيادي داريم. ما اميدواريم و مردم دعا كنند كه تيم ملي از گروهش صعود كند.
وي درباره وضعيت مصدوميتش هم گفت: عملكرد من نشان مي‌دهد كه مصدوم نيستم. مصدوم بودم اما زيرنظر پزشكان تيم ملي و پرسپوليس كار مي‌كردم و در پرسپوليس هم تا دقيقه ۹۰ بازي مي‌كردم و مشكلي ندارم.

محمدحسين كنعاني‌زادگان
اين مدافع كشورمان صبح يكشنبه در حاشيه تمرين تيم ملي در رابطه با آماده‌سازي تيم ملي اظهار كرد: تمرينات بسيار خوبي را داريم پشت سر مي‌گذاريم. فاصله زماني تا بازي‌ها بسيار كم است و تمرينات پرفشاري را از نظر بدني و تاكتيكي داريم پشت سر مي‌گذاريم. خداراشكر شرايط تيم خيلي خوب است و از وقتي كه كي‌روش آمدند، انسجام تيم دوبرابر شده است. نظم و انضباط تيمي بهتر شده و شرايط‌مان بسيار خوب شده است. ان‌شاءالله همين روند را ادامه بدهيم و در بازي‌هاي پيش رو دل مردم را شاد كنيم.
او درباره بازگشتش به الاهلي و غيبت در تمرين تيم ملي گفت: دو جلسه غايب بوديم. الاهلي به ما گفت كه برگرديم. ما هم برگشتيم و به هر حال بازيكن باشگاه الاهلي هستيم و اكنون زمان فيفادي نيست. بايد طبق قرارداد عمل كنيم. در قطر همه زمين‌هاي تمرين را استراحت دادند و ما هم زمين تمريني خوبي در آنجا نداشتيم. فدراسيون ايران با فدراسيون قطر صحبت كرد و خداراشكر توانستيم به تمرين تيم ملي برگرديم.
كنعاني‌زادگان اضافه كرد: همه بازيكنان مهم هستند و در يك سطح هستيم. همه سعي و تلاش مي‌كنيم تا به بهترين نحو، بهترين عملكرد را داشته باشيم. ما سعي كرديم مشكلات را حل كنيم و به تيم اضافه شويم.منبع: ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون