• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5346 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۸ آبان

ادامه حاشيه‌هاي قهرماني عجيب در دوبي

چرا اجازه استقبال از ساحلي‌بازان داده نشد؟

حاشيه‌هاي مربوط به قهرماني تيم ملي فوتبال ساحلي همچنان ادامه دارد. روز گذشته خبرنگار روزنامه اعتماد تلاش كرد با برخي بازيكنان تيم ملي كه موفق به كسب عنوان قهرماني مسابقات بين‌قاره‌اي شدند صحبت كند اما اين بازيكنان تلويحا اشاره كردند كه به آنها گفته شده فعلا مصاحبه نكنند. 
حاشيه‌هاي بازگشت تيم ملي فوتبال ساحلي از فرودگاه امام شروع شد. درحالي كه تعدادي از مردم براي استقبال از تيم به همراه خبرنگاران و خانواده‌هاي بازيكنان حضور پيدا كرده بودند به آنها اجازه ورود به محوطه داده نشد. تصاوير نشان مي‌دهد نيروهاي حراست فرودگاه برخورد بسيار بدي با خبرنگاران دارند و حتي دست به خشونت فيزيكي نيز مي‌زنند. درنهايت هيچ كس هم به اين سوال پاسخ نداد كه چرا طرفداران تيم ملي و خبرنگاران اجازه ديدار با ملي‌پوشان را ندارند. درنهايت اعضاي تيم با يك ميني‌بوس به بيرون از محوطه برده شدند. اخبار غيررسمي نشان مي‌دهد همين اتفاق در بوشهر و هنگام استقبال مردم از چند بازيكن بوشهري تيم نيز رقم خورده است. برخي تصاوير منتشر شده در شبكه‌هاي اجتماعي نشان مي‌دهد به استقبال‌كنندگان اجازه تجمع و حضور در فرودگاه داده نشده و گويا برخوردهايي نيز صورت گرفته است.  روز گذشته برخي رسانه‌هاي اصولگرا در حالي كه مي‌خواستند بگويند اينها نظر ما نيست با انتشار متن‌هايي با عنوان «نظرات مردم در رابطه با بازيكنان تيم ملي فوتبال ساحلي» حسابي به اعضاي تيم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتي را منتشر كرد كه در آن بازيكنان تيم ملي «بي غيرت»، «وطن فروش» و «خائن» ناميده شدند. درنهايت اين خبرگزاري‌ها از مقامات خواستند برخورد قاطعانه با بازيكنان تيم ملي فوتبال ساحلي صورت بگيرد تا درس عبرتي براي ديگران شود. 
روز دوشنبه فدراسيون فوتبال از رسيدگي به اتفاقات مربوط به مسابقات فوتبال ساحلي جام بين‌قاره‌اي و مخصوصا بازي فينال خبر داده بود. 
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران يكشنبه شب و در چارچوب مسابقات قهرماني جام بين‌قاره‌اي موفق شد برزيل قدرتمند را با نتيجه دو بر يك شكست دهد و به عنوان قهرماني دست پيدا كند. قهرماني در امارات چهارمين عنوان ساحلي‌بازان كشورمان در اين مسابقات بود كه باعث شد ايران به همراه روسيه و بالاتر از برزيل تبديل به پرافتخارترين تيم اين مسابقات بشود. اين درحالي است كه واكنش‌هاي معنادار برخي بازيكنان بعد از به ثمر رساندن گل و همچنين خوشحالي نكردن هنگام بالا بردن جام قهرماني حاشيه‌هايي به وجود آورد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون