• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5349 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ آبان

درخواست سرمربي پرسپوليس از مقامات

نسبت به آزادي معترضان سريع‌تر اقدام كنيد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد تيم ملي در جام‌جهاني شرايط خوبي دارد و مي‌تواند از گروهش صعود كند. او همچنين با اشاره به اتفاقات اخير كشور از مسوولان خواست براي بازگشت آرامش به جامعه، زمينه آزادي دانشجويان و معترضان سريع‌تر فراهم شود.
يحيي گل‌محمدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس اظهار كرد: بعد از چند روز تعطيلي، از امروز تمرينات خودمان را پيگيري مي‌كنيم و سه بازي تداركاتي هم پشت سر مي‌گذاريم و بعد از ۷ آذر اردويي در امارات برگزار خواهيم كرد و تا ۱۷ آذر آنجا هستيم و دو بازي تداركاتي هم در اين اردو برگزار خواهيم كرد و برمي‌گرديم و خودمان را براي داربي آماده مي‌كنيم. بايد ببينيم وضعيت تيم ملي چطور خواهد شد. اگر ان‌شاءالله تيم ملي از گروهش صعود كرد كه بازيكنان ملي‌پوش ما با تيم ملي خواهند ماند و اگر اين اتفاق رخ ندهد، به ما اضافه خواهند شد. او درباره شرايط تيم ملي فوتبال ايران در آستانه جام‌جهاني قطر گفت: تيم ملي يك بازي تداركاتي داشت و اين بازي‌ها به شناخت مربيان كمك مي‌كند. تيم ملي بازي مفيدي را پشت سر گذاشت، چون باعث مي‌شود بازيكنان هماهنگ‌تر شوند. جدا از نتيجه و نوع بازي كه ارايه شد، بازي برابر نيكاراگوئه براي تيم ملي مفيد بود. گل‌محمدي تصريح كرد: كي‌روش يك هفته زودتر ليگ را تعطيل كرد و در اين مدت ۴۰ تا ۵۰ درصد تركيب اصلي خود را در اختيار داشت و با آنها تمرين كرد. فكر مي‌كنم با اين تمرينات شناخت كي‌روش از بازيكنان بيشتر شد. با توجه به زمان برگزاري جام‌جهاني همه تيم‌ها فقط از ۱۰ روز قبل از بازي‌ها بازيكنان‌شان را در اختيار گرفتند و از طرف ديگر بازيكنان در شرايط مسابقه به تيم‌هاي ملي خود اضافه مي‌شوند. از آنجايي كه تيم‌ها اردوهايي را كنار هم نداشتند، تيم‌ها از نظر اجراي تاكتيك‌ها به مشكلاتي مي‌خورند. به ويژه در شروع جام‌جهاني اين مشكل وجود دارد، اما با گذشت زمان كيفيت بازي‌ها بهتر خواهد شد و مربيان مي‌توانند با بازي‌هاي بيشتر تاكتيك‌هاي خود را اجرايي كنند. اميدوارم كه در هر صورت بازي‌هاي خوبي ببينيم و بتوانيم از بازي‌ها استفاده كنيم. سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه نخستين بازي ايران در جام‌جهاني برابر انگليس چقدر سخت خواهد بود؟ تصريح كرد: قرعه خوبي براي ما به دست آمد كه با انگليس اولين بازي به ميدان برويم. هيچ‌ كس انتظار ندارد ايران برابر انگليس به پيروزي برسد و بازيكنان ايران راحت‌تر بازي مي‌كنند. من كاري به نتيجه ندارم و جدا از نتيجه، تيم ايران با يك تيم بسيار خوب بازي مي‌كند و مي‌تواند با تجربه بهتر خود را براي مصاف برابر ولز و امريكا آماده كند. در بازي اول هر نتيجه‌اي به دست بيايد، ما استفاده خودمان را از اين بازي مي‌بريم و شانس خوبي براي بازي‌هاي بعدي داريم.
او در پاسخ به اين سوال كه چقدر اميدوار است كه تيم ملي ايران از گروهش در جام‌جهاني قطر صعود كند؟ گفت: تيم خوب و قوي داريم و بايد به خودمان ايمان داشته باشيم و خودم احساس مي‌كنم امسال سالي است كه تيم ملي ايران مي‌تواند از گروهش صعود كند. كار سختي است اما شدني است و با همدلي بازيكنان و كادر بازي‌هاي خوبي را انجام بدهند. گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال كه آيا از سوي فدراسيون فوتبال با او براي هدايت تيم ملي فوتبال ايران بعد از جام‌جهاني صحبت شده است يا خير؟ گفت: نه، چنين شايعه‌اي صحت ندارد و كسي درباره تيم ملي با من صحبت نكرده و خودم همه تمركزم روي پرسپوليس است. ما تيم خوبي داريم و بايد از اين شرايط خوب استفاده كنيم و امسال براي ما مهم است و براي كسب قهرماني همه تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم و بحث‌هاي مرتبط با تيم ملي هم حاشيه‌اي است و قويا آنها را تكذيب مي‌كنم.
او در پايان گفت: همه ما روزهاي سختي را گذرانديم. شرايط دشواري براي مردم ما بود و خانواده‌هاي زيادي متاسفانه عزيزان‌شان را از دست دادند. از مسوولان مي‌خواهيم كه نسبت به آزادي دانشجويان و معترضان سريع‌تر اقدام كنند تا آنها زودتر به آغوش خانواده‌هاي‌شان برگردند و آرامش به جامعه برگردد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون