• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5369 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ آذر

اصالت و جوهر انقلاب اسلامي را خواهانيم

پرواضح است در كنار نگهباني از عزت  آزادي، عموم ايرانيان هميشه دل در گرو حاكميت ملي و دفاع از جمهوريت نظام و كيان دارند و پايبندي به مردم‌سالاري ديني و توجه به چهره رحماني اسلام ناب محمدي را بر خود فرض مي‌دانند.
ايرانيان وظيفه شهروندي خويشتن را با تلاش در جهت تعميق «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» پيگيري و مطالبه مي‌كنند و همواره براي دفاع از اصالت‌هاي انقلا‌ب آماده‌اند و آمال و منافع و امنيت ملي كشور را فراتر از جناح‌بندي‌ها و رقابت‌هاي سياسي مي‌دانند. مردم نااميد و خسته از دعواهاي سياسي بي‌حاصل و برخوردهاي راديكالي به آرامش خيال نياز دارند و حاكميت قانون، به ويژه اجراي اصول فراموش شده قانون اساسي، كه امروزه صاحب‌منصبان كمتر به آن استناد مي‌كنند، شعار و خواست مردم كشورمان بوده و از قوا و نهادهاي حاكم انتظار دارند، در پاسخگويي به اين خواسته به حق آحاد ملت، خاصه مطالبات به‌حق و قانوني دانشجويان و بانوان و اقوام غيور ايراني، جز بر مدار قانون عمل ننمايند.
ملت رشيد ايران، خود را صاحب انقلاب اسلامي مي‌دانند و بدان‌جهت براساس احساس وظيفه خود و در دفاع از تاريخ و هويتي كه خود سازنده آن هستند، همواره در عموم صحنه‌ها، فعال هستند و شعارهاي محوري استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را تكرار و شعار مي‌دهند.
اين پشتوانه مردمي را، صاحب‌منصبان با بها دادن به جهت‌گيري هوشمندانه آنان در مطالبه حفظ و اجراي شعارهاي اصيل و محوري انقلاب «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي»، بايد قدر بشناسند و اجازه ندهند با بي‌اعتنايي به خواست و مطالبات اقشار ملت و يا برخورد غيرمنطقي و فراقانوني با منتقدين و معترضين و شهروندان فعال كشور، به اين سرمايه ارزشمند اجتماعي لطمه وارد سازند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون