• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5370 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ آذر

اسطوره فوتبال ايران عزادار شد

مجيد پروين در گذشت

مجيد پروين برادر علي پروين به‌دليل بيماري مهلك سرطان درگذشت؛ معلمي كه هميشه دوست داشت داشته‌هاي خود را بدون هياهو در اختيار نوجوانان و جوانان قرار دهد.
خانواده پروين ديروز يكي از بهترين‌هاي خود را از دست داد؛ مجيد پروين، مربي باشگاهي كه فوتبال را براي آموزش به جوان‌ها دوست داشت.
كمتر خبري از او در مطبوعات به چاپ مي‌رسيد و او هميشه زير سايه برادر بزرگ‌تر خود كه ستاره بزرگ فوتبال ايران و حتي آسيا بود، به دنبال آموزش به جوانان و نوجوانان بود. 
مجيد پروين كه بيشتر دوران ورزشي خود را در رده‌هاي سني باشگاه پرسپوليس به تعليم و تربيت نوجوانان و جوانان و اميدها اختصاص داده بود، بالاخره نتوانست در برابر بيماري مهلك سرطان دوام بياورد و دار فاني را براي هميشه وداع گفت.
او به قدري ساكت و آرام بود كه هيچ‌كس از بيماري او خبر نداشت و بيماري‌اش هم رسانه‌اي نشده بود؛ وقتي همشيره خانواده پروين سال قبل دار فاني را وداع گفت اهالي فوتبال با ديدنش متوجه بيماري‌اش شدند؛ بيماري كه موفق شد نفس آقامعلم زمين‌هاي تمرين نوجوانان و جوانان پرسپوليسي را از اين تيم بگيرد و قبل ازآن هيچ‌كس از موضوع خبر نداشت.
مجيد پروين يكي از آدم‌هاي خوب فوتبالي ايران بود، يكي مثل ايرج قليچ‌خاني كه هميشه دوست داشت داشته‌هاي خود را بدون هياهو در اختيار نوجوانان و جوانان قرار دهد و از دور لذت پيشرفت آنها را ببيند و به آن ببالد. از اين جور آدم‌ها كه براي ديده نشدن در زمين فوتبال عرق مي‌ريزند در اين فوتبال كم داشته و كم داريم و مجيد پروين يكي از آنها بود. روحت شاد مرد دوست‌داشتني فوتبال ايران.
منبع: ورزش ۳

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون