• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5370 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ آذر

مسابقات ليگ برتر كشتي بدون تماشاچي شد

كرونا يا دلخوري دبير؟

فدراسيون كشتي ايران اين روزها حسابي دچار سردرد شده و اتفاقات ريز و درشت مختلفي گريبانش را گرفته؛ از حواشي مسابقات جهاني گرفته تا اتفاقات بعد از آن. از صحبت‌هاي گاه و بيگاه عليرضا دبير و حواشي آنها تا مسائل اعزام تيم ملي كشتي آزاد به امريكا و نهايتا حواشي ليگ كشتي. همه اينها مواردي است كه كشتي را در شرايطي قرارداده كه دچار مشكل باشد اما به نظر مي‌رسد در اين ميان، نقش رييس فدراسيون را نبايد ناديده گرفت.
عليرضا دبير كه در ماه‌هاي اخير به دليل برخي اظهارات و درگيري با حسن يزداني در تلاطم قرار گرفته، در جريان مرحله پاياني ليگ برتر كشتي آزاد هم همچنان روال هميشگي‌اش را ادامه داد و صحبت‌هايي مبني بر دخالت او در تركيب بعضي تيم‌ها و كشتي‌ها شنيده شد كه البته صحت و سقم آن تاييد يا رد نشد.
با اين وجود اگر از همه اين موارد فاكتور بگيريم، در مرحله پاياني ليگ برتر كشتي آزاد يك سكانس به‌شدت در فضاي مجازي وايرال شد. جايي كه رييس فدراسيون كشتي در حضور وزير ورزش و شهردار تهران، در افتتاحيه سالن هفتم تير پايتخت سخن مي‌گفت و تماشاچيان به نشانه اعتراض يا هر چيز ديگري با سروصدا به ميان صحبت‌هاي او پريدند و اصطلاحا او را هو كردند! وقتي دبير اعلام ناراحتي كرد باز هم اين كار ادامه پيدا كرد! اتفاقي كه دقيقا همزمان با برگزاري مراسم تجليل از منصور برزگر، پيشكسوت كشتي در سالن اكبر فلاح رخ داد كه در آنجا رسول خادم حضور داشت و حسابي هم مورد استقبال مردم قرار گرفت. خيلي‌ها دليل اين كار را جهت‌گيري‌هاي اين دو قهرمان دانستند.  به نظر مي‌رسد براساس شنيده‌هاي غير رسمي همين موضوع دبير را ناراحت كرده تا جايي كه در روزهاي گذشته اعلام شد به دليل صادر نشدن مجوز از سوي ستاد كرونا، مرحله نهايي ليگ برتر كشتي فرنگي در سالن هفت‌تير بدون حضور تماشاگران برگزار مي‌شود؛ خبري كه علاوه بر خنده‌دار بودن همه را متعجب كرد چرا كه دقيقا كمتر از يك ماه پيش و در شرايطي يكسان، فينال ليگ برتر آزاد با سالني مملو از تماشاگر برگزار شد اما حالا و در شرايطي كه ديگر خبري از ستاد كرونا و محدوديت‌هايش نيست، اين خبر منتشر مي‌شود. موضوعي كه شائبه دلخوري دبير از اتفاقات فينال كشتي آزاد را تقويت مي‌كند و به نظر مي‌رسد او براي جلوگيري از تكرار آن اتفاق، تصميم گرفته تا فينال ليگ برتر فرنگي را بدون تماشاگر برگزار كند. البته اين براي نخستين‌بار نيست كه كرونا بهانه‌اي مي‌شود براي بدون تماشاچي شدن مسابقات ورزشي. در سال ۱۴۰۰ بارها و بارها در حالي كه ديگر تجمعات برگزار مي‌شد مسابقات فوتبال به بهانه كرونا پشت درهاي بسته به انجام رسيد و حال كه ديگر اثري از كرونا و محدوديت‌هايش باقي نمانده گويا هنوز عده‌اي مي‌خواهند آن را دستاويز قرار دهند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون